חוי מרק פקחה את עיניה והתבשרה מפי ילדיה: בעלך נרצח

לאחר הימים המסוייטים בהם היטלטלו בני משפחת מרק מהלויית אביהם למיטת אמם - בשורה טובה: האם, חוי, פקחה את עיניה. ואז הגיע החלק הקשה - הם בישרו לה על מות בעלה-אביהם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני הזוג מרק (צילום: באדיבות המשפחה)

לאחר שבעלה הרב מיכאל (מיכי) מרק נרצח ביום שישי בפיגוע הירי בכביש 60 ונטמן אתמול במסע הלוויה קורע לב, שבה היום (שני) חווי אשתו להכרה מלאה. מבית החולים הדסה נמסר כי חווה מרק נושמת ללא עזרת מכשירים ושבה להכרתה.

לאחר זמן מה, נאלצו ילדיה לבשר לה את הגרוע מכל: בעלה-אביהם, מיכאל הי"ד, אינו בין החיים.

עם זאת, כתבה היום בהתרגשות אורית בתה לחברותיה: "אנחנו רואים ניסים. אמא מדברת, מנשקת ומחזיקה את היד, הכל בזכות התפילות שלכן ובזכות אבא שלי שעושה שם מהפכות בשמיים". שמה של האם, לתפילה: חווה בת איילת השחר.

הבת שירה מספידה בהלוויה (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

אורית גם הודתה להן על ההגעה להלווייה: "אין לכן מושג כמה שמחה הכנסתן בנות, כמה כבוד נתתן לאבא שלי הצדיק. כמה הוא היה גאה בי שאלו הן החברות שלי. אבא שלי היה אדם גדול, אדם שלא שווה לפספס. אני רוצה שלא תשברו, שלא תיכנסו לדיכאון, ככה אבא שלי היה רוצה".

כזכור, עשרה יתומים הותיר מיכי מרק הי"ד. בהספד שקראה בהלווייתו בהר המנוחות בירושלים, סיפרה תהילה, בתו הפצועה בת ה-14, על רגעי הפיגוע שבהם ניסה אביה להציל את המשפחה: "ראיתי אותך ברגעיך האחרונים, כששמעתי את היריות ישר התכופפתי, גם אחותי פדיה וגם אמא. אבל אתה, שנהגת, לא עזבת את ההגה, לא הגנת על עצמך: עד נשימתך האחרונה ניסית להציל אותנו", ספדה הבת בכאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר