ההר הוליד עכבר?

דיווח: התיק נגד השר אריה דרעי צפוי להיסגר

שלושה חודשים אחרי פתיחת החקירה נגד השר אריה דרעי, בכיר במערכת אכיפת החוק העריך בשיחה עם ערוץ 10 כי החקירה צפויה להיסגר מאחר והתיק "חלש", כך דיווח הערב רביב דרוקר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

פרשת אריה דרעי לקראת סופה? גורם בכיר במערכת אכיפת החוק צוטט הערב ב"חדשות 10" כאומר כי תיק החקירה נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי "חלש" וכי מוערך שהוא ייסגר בתקופה הקרובה.

על פי הדיווח של רביב דרוקר, "החקירה השתבשה מתחילתה", זאת לאחר שלערוץ המתחרה - חדשות 2, נודע על החקירה נגד דרעי, ובעקבות כך מיהרה המשטרה להוציא צו איסור פרסום, מה שעורר עניין רב סביב התיק ועל פי הדיווח "כמעט חיסל את הסיכוי לבדוק בשקט מה עומד מאחורי העברות הכספים". הגורם ששוחח עם חדשות 10 אמר כי "עכשיו, הסיכוי למצוא עד מפתח הוא קטן למדי".

כזכור, בחודש שעבר דווח בערוץ 10 כי משרד המשפטים ביקש את עזרת גרמניה בחקירת פרשת דרעי, זאת בכל הנוגע לעסקת נדל"ן בין אחיו של יו"ר ש"ס עו"ד שלמה דרעי לג'יימס שלאף, אחיו ושותפו של איל ההון מרטין שלאף, חברם של אריה דרעי ואביגדור ליברמן.

אריה דרעי לאחר התפוצצות הפרשה (באדיבות המצלם)

בהודעה ששיגר בחודשים האחרונים לתומכיו על רקע החקירה כתב דרעי: "אני מבטיח לכם בעזרת השם שהכל יגמר לטובה וכמו שזה התחיל בהפתעה כך זה יגמר, אני מתפלל שזה יהיה בקרוב".

"אני סמוך ובטוח שכל מי שעוסק בחקירה הזו עושה את עבודתו באמונה ובמהרה הכל יתבהר ויתברר, אני בטוח בזה, לכן אני ממשיך עם כל הצוות בלשכתי לעבוד כרגיל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר