מוסדות סערט לא תבעו - וקיבלו חצי מיליון ש"ח

עיריית חיפה העבירה חצי מיליון ש"ח למוסדות חסידות סערט ויז'ניץ שלא השתתפה בתביעת המוסדות בחיפה. שאר המוסדות יאלצו לחלוק ביניהם 3.5 מיליון ש"ח (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יהב והרבי מסערט ויז'ניץ (באדיבות המצלם)

סערת ההסכם בין 11 מוסדות החינוך החרדיים בחיפה מסרבת לרדת מהפרק. בעוד הרוחות סוערות בקרב ראשי המוסדות בעקבות חשיפת ההסכם המלא על נספחיו, ובעוד טרם נשלמו להם 45 הימים בתוכם נדרשת עיריית חיפה להעביר את התשלום למשרד עו"ד שמיצג את המוסדות שיעביר את הכסף לחשבונות המוסדות התובעים, יש מי שכבר גוזר את הקופון מכך שלא היה שותף לתביעה.

לידי "כיכר השבת" הגיע אישור ההעברה של סך 500,000 ש"ח שהעבירה עיריית חיפה היום (שני) למוסדות "סערט ויזניץ" שהיו היחידים ממוסדות החינוך החרדיים בחיפה שלא הצטרפו לתביעה והמשיכו לנהל מו"מ שקט מול העירייה. באישור העברה מצוין בצורה ברורה שהתשלום הינו בגין חובות העבר בשל חוק נהרי.

בעוד בסערט ויז'ניץ קיבלו סכום של חצי מיליון ש"ח ללא קיזוזים של שכר טירחה וכדומה, 11 מוסדות החינוך הנותרים יאלצו להתחלק בעוגה הנותרת.

כזכור, בשבוע שעבר נחתם הסכם בין 11 מוסדות החינוך החרדים בחיפה בעקבות תביעה שהגישו על סך עשרות מיליוני שקלים בשנת 2013 כנגד העירייה בשל אי תשלום הכספים של "חוק נהרי", בתום מו"מ בין הצדדים שנמשך 3 שנים, חתמו המוסדות על סכום שממנו יתקזזו סכומים רבים שיעמדו לטובת שכר טרחה לעורכי הדין, למומחים ורו"ח עבור חוות דעתם - מה שהותיר את כל המוסדות יחד עם סכום של כ-3.5 מיליון ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר