זו הפרשה החדשה נגד נתניהו

על פי הדיווח בחדשות ערוץ 2, הבדיקה בעניינו של בנימין נתניהו היא בחשד כי קיבל מימון מאנשי עסקים זרים בשנת 2009 על מנת לממן את קמפיין הבחירות שניהל באותה שנה ובעקבותיו נבחר (חדשות)

בנימין נתניהו (Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר סדרת פרסומים אודות חשדות לכאורה בנוגע לראש הממשלה בנימין נתניהו ולאחר שבשבועות האחרונים פורסם על בדיקה שמתנהלת בימים אלו בחשד לעבירות שחיתות שביצע ראש הממשלה נתניהו, ערוץ 2 מדווח הערב (שני) כי החשדות מתמקדים במימון קמפיין הבחירות בשנת 2009.

על פי הדיווח, הבדיקה בעניינו של נתניהו היא בחשד כי קיבל מימון מאנשי עסקים זרים בשנת 2009 על מנת לממן את קמפיין הבחירות שניהל באותה שנה ושהובילה אותו בסופו של דבר לכהן כראש הממשלה.

עוד על פי הדיווח, החקירה התרחבה לאחרונה אף מחוץ לגבולות ישראל ובעקבותיה נדרשים חיקורי דין במדינות זרות, כשעל פי הדיווח יתכן כי חלק מחיקורי הדין כבר בוצעו מחוץ לישראל.

למרות שלא נפתחה חקירה פלילית נגד ראש הממשלה, כך דווח, מה שמוגדר כעת כבדיקה הנו למעשה חקירה משטרתית נרחבת שכוללת הליך חקירה רגיל מלבד זימון חשודים בארץ לחקירות באזהרה.

במקביל, על פי הדיווח, לא מדובר בעדי מדינה שגויסו לאחרונה, זאת על רקע חרושת שמועות הנוגעות לסמנכ"ל ראש הממשלה לשעבר, עזרא סיידוף, נגדו עומדת המלצה להעמדה לדין בחשד למעשי שחיתות שחשף אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר