כ- 500 נשים ונערות השתתפו במופע שהפיק קונסרבטוריון "מעבר למוזיקה"

המופע המוזיקלי, "צלילים חדשים", גרף תגובות חיוביות מאוד מהקהל: מרגש, סוחף, עצמתי, חדשני, מקצועי ואיכותי - ואלו היו רק מקצתן (מוזיקה, שיווקי)

צוות מקצועי, מיומן ובעל מוניטין (צילום: יחצ)

בזה אחר זה, עלו על הבמה, בשירה נגינה וריקוד, 17 להקות, הרכבים, מקהלות, תזמורות, ריקוד סטפס ועוד. מכנרת בגיל 6 ועד זמרת בגיל 60, נצפו על הבמה כל הגילאים.

באירוע נשאו דברי ברכה אישי ציבור ובהם סגר"ע ירושלים הרב יוסף דייטש וחברי מועצת העיר הרב מלכיאלי והרב פיני עזרא.

אישי הציבור בירכו על היוזמה של הקונסרבטוריון ואמרו כי הם נוכחים לראות את נחיצות קיום המופע המקצועי לבנות ישראל ברוח בית יעקב, "אנו רואים ביוזמה דבר חשוב, נפעל בעז"ה לקדם את הפרוייקט המבורך של קונסרבטוריון מעבר למוזיקה".

סגן ראש העיר הרב יוסי דייטש הוסיף ואמר: "אנחנו נפעל לקדם תרבות חרדית לנשים, ראוי לו למופע להיות שנה הבאה בבנייני האומה, ובעז"ה בהמשך נארח את המופע בארנה".

במופע המיוחד שהנחתה בטוב טעם גב' מירי שנאורסון, הועברה חוויה חדשנית וייחודית שאין לה תקדים בקונצרטים ומופעים מוזיקליים, השילוב המיוחד של בימוי והפקה אמנותית, לצד מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר, ובסגנונות שונים, יצרו ערב מהנה ומפעים לילדות, נשים ונערות, ללא הבדלי גיל.

מעל הכל, בלטה בהפקה הצניעות של הבנות והתאמה מלאה של המופע לציבור חרדי איכותי.

קונסרבטוריון "מעבר למוזיקה" מציע גישה חדשה בהוראת מוזיקה, המשלבת נגינה מתווים ופיתוח יכולת אלתור והבעה חופשית בכלי, מתחילת הלמידה, במתודות חדשניות, תוך שימת דגש על לימוד חוויתי ומהנה, הפותח את הרגש ומפתח את היכולות המוזיקליות.

תכנית הלימודים מותאמת לכל רמה וגיל, ומועברת על ידי צוות מקצועי, מיומן ובעל מוניטין, לצד אווירה חמה ומשפחתית.

לדברי מנהלת הקונסרבטוריון הגב' נורית אדרי: "מרגש לשמוע את התגובות, ולהבין שהרף הגבוהה והסטנדרטים החדשים שהמופע הביא אליהם, מוערכים ומבוקשים ע"י הציבור שלנו, זה נותן כוח להמשיך".

לרגל המופע, נתנו מלגות אוטומטיות ל50 נרשמות ראשונות ללימודי נגינה, מאת הקרן האמריקאית שורשים JTI, ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ז החלה, נותרו מלגות אחרונות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר