הגר"ש אליטוב בביקור מיוחד בקהילה היהודית במוסקבה

הרב שמעון אליטוב נפגש עם הרב הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר ועם בני הקהילה היהודית במוסקבה כדי לקדם את נושא הכשרת הרבנים מתוך הקהילות היהודיות ברוסיה (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

אורח בקהילת חב״ד במוסקבה: הגאון רבי שמעון אליטוב, רב העיר מבשרת ציון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, נחת הבוקר בבירה הרוסית לביקור בן שלושה ימים כשבמרכזו שיעורים והתוועדויות עם בני הקהילה ומקורבים וסיור מיוחד בישיבה הגדולה בעיר.

לאחר תפילת שחרית במרכז הקהילה היהודית במדינה, מרינה רושצ׳ה, נפגש הרב אליטוב עם הרב הראשי ושליח הראשי של חב״ד ברוסיה, הגאון הרב בערל לאזאר, בלשכתו ברבנות.

במשך שעה ארוכה שוחחו השניים על ההתפתחות הפלאית ביהדות במדינה בניצוחם של שלוחי חב״ד ודנו באפשרות להפעיל תכניות השתלמות לרבני רוסיה בהתאם לרצון של הממשלה המקומית שהרבנים הרשמיים יבואו מתוך הקהילות והערים בהן הם פועלים.

הרב אליטוב שעומד בראש ועדת רבנים וקהילות בתפוצות של הרבנות הראשית אמר במפגש כי לרבנות הראשית בישראל יש אמון גדול והערכה רבה למוסדות של הרבנות ברוסיה בהנהגת הרב לאזאר ורואים זאת בעבודה השגרתית שזוכים הם שלא תצא תקלה תחת ידיהם גם כשעוסקים בעניינים רגישים. ״קיימת חשיבות גדולה להכשיר כמה שיותר רבנים ושלוחים שיוכלו לפעול בקהילותיהם והרבנות הראשית לישראל תיתן את כל הסיוע הנדרש בעניין״, אמר.

אל הביקור המיוחד התלוו מקורביו של הרב אליטוב, המשפיע הרב שמואל וייספיש מנהל ועד וכולל בני היכלא והרב שניאור זלמן משי זהב מזכיר וועדת התפוצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר