קלינטון מסתבכת

ה-FBI הודיע: "קלינטון פעלה ברשלנות, היא ויועציה היו פזיזים"

שעות קודם פתיחת הקמפיין המשותף עם ברק אובמה - מכה להילרי קלינטון: ראש ה-FBI הגדיר את התנהגותה בפרשת המיילים כ"רשלנית ופזיזה". עם זאת, "לא נמצאה כוונה פלילית במעשיה" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הילרי קלינטון (צילום: שאטרסטוק)

דרמה בארה"ב: ראש ה-FBI ג'יימס קומי, כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת והודיע על סיום חקירת פרשת המיילים של מזכירת המדינה לשעבר והמתמודדת לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון. קומי אמר כי קלינטון נהגה ברשלנות וכי היא ויועציה היו פזיזים. עם זאת, לדבריו "לא נמצאה כל כוונה פלילית במעשיה של הילרי קלינטון".

קומי אמר כי על פי החקירה מזכירת המדינה לשעבר עשתה שימוש במספר שרתים פרטיים. במסגרת החקירה, כך מסר, נקראו יותר מ-30 אלף מיילים שהעבירה קלינטון, אולם לדבריו, היא לא העבירה מיילים נוספים וחלקם אף נמחקו - אולי על ידי עורכי דינה.

"הילרי ויועציה טיפלו באופן רשלני במיילים והם לא היו צריכים להישלח בשרתים פרטיים", הצהיר ראש ה-FBI. לדבריו, "הנושא כעת יועבר למחלקת המשפטים עבור החלטה על המשך ההליך המשפטי".

בסוף השבוע האחרון עברה קלינטון תשאול שארך יותר מ-3 שעות בנוגע לפרשת המיילים. ההודעה של ה-FBI מגיעה שעות קודם תחילתו של הקמפיין המשותף של קלינטון ואובמה.

פרשת המיילים של קלינטון נחשפה על ידי סוכנות הידיעות AP, שפרסמה כי קלינטון נהגה לעשות שימוש בשרת אימייל פרטי במרתף בניו יורק - בעודה מכהנת כמזכירת המדינה. מתנגדיה של קלינטון תלו תקוות רבות שהפרשה תביא אותה לפרישה מהמירוץ לנשיאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר