מביך: ענקית הטכנולוגיה הסינית נתפסה בזיוף גס

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי, שמשווקת בימים אלו בישראל את מכשיר הדגל החדש שלה - P9, לו, כך היא טוענת יתרון משמעותי במצלמה, נתפסה כשהיא לכאורה משקרת לגולשים בפרסום בנוגע למכשיר החדש (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
וואווי P9 (צילום: שאטרסטוק)

מביך: ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי, שמשווקת בימים אלו בישראל את מכשיר הדגל החדש שלה - P9, לו, כך היא טוענת יתרון משמעותי במצלמה, נתפסה כשהיא לכאורה משקרת לגולשים בפרסום בנוגע למכשיר החדש.

החברה פרסמה תמונה ברשת החברתית גוגל פלוס, כאשר מהפוסט שפורסם לידה הובן כי התמונה צולמה על ידי הסמארטפון החדש. אולם הנתונים שמוצגים לצד התמונה הוכיחו כי היא צולמה במצלמה מקצועית של חברת 'קאנון' שמחירה כ-4,500 דולרים.

בפוסט שפרסמה החברה בחשבון הרשמי שלה בגוגל פלוס נכתב כי "הצלחנו לתפוס תמונה מקסימה של אלה לאורה של השמש העולה. המצלמה כפולת החיישנים של ה-P9 מאפשרת צילום באור נמוך והופכת צילום של תמונות כגון זו לתענוג. המציאו מחדש צילום מבוסס סמארטפון ושתפו איתנו את תמונות הזריחה".

התיעוד המביך שעורר את הסערה

בניגוד לשאר הרשתות החברתיות, בגוגל פלוס המשתמשים יכולים לקרוא את מה שמכונה 'מטא דאטה' של התמונה. בין היתר ניתן לראות את דגם המצלמה בה התמונה צולמה כמו גם פרטים נוספים.

בתגובה לפרסומים המביכים ברשת מיהרה החברה להוריד את התמונה מחשבון הגוגל פלוס שלה תוך שהיא מבהירה כי "מדובר בטעות מצערת" ומוסיפה כי היא לא ציינה מפורשות כי מדובר בתמונה שצולמה על ידי הסמארטפון שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר