הראשון לציון ניחם את משפחות הנרצחים ושיבח את המתיישבים. צפו

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ערך אמש ניחום אבלים בבית משפחות הנרצחים אריאל ומרק, שיבח את המתיישבים על מסירות הנפש וההגנה על הארץ, ולאחר מכן ביקר במערת המכפלה (חרדים)

(צילום: יעקב כהן)

הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף, ערך אמש (שלישי) ביקורי תנחומים אצל משפחות הנרצחים אריאל, שבתם הלל יפה הי"ד נרצחה במיטתה, ומרק שאביהם הרב מיכאל הי"ד נרצח בציר 60 בערב שבת.

תחילה ביקר הרב בבית משפחת אריאל. אביה של הלל יפה, גולל בפני הרב את הרגעים בהם נודע לו כי מחבל מסתובב בתוך ביתו ועד שהבין כי הנורא מכל קרה ובתו נרצחה. הרב ניחמו והדגיש את החשיבות שיש לשמור על משפחה חזקה ומאוחדת.

הראשון לציון הוסיך ואמר לבני המשפחה כי מסירות נפשם של המתיישבים מגינה על העם והארץ.

לאחר מכן פנה הרב לנחם את משפחת מרק. בני המשפחה סיפרו על חסידותו הרבה ועל כך שהיה מתמיד גדול ושקוע באהלה של תורה למרות עיסוקיו הציבוריים.

הרב ביקש מהם להמשיך את דרכו זו, וציין כי עשייה ציבורית היא חשובה אבל מוכרחים שתהיה לצידה גם תורה. הרב סיפר כי ביקר בעבר בישיבה בעתניאל וראה את המפעל הגדול ואת אש התורה במקום לו היה אחראי הנרצח הרב מיכאל מרק הי"ד.

לאחר מכן מסר הרב שיעור בישיבת שבי חברון שם קיבלוהו ראשי הישיבה שליוו אותו לאחר מכן למערת המכפלה יחד עם מפקדי הצבא במקום.

כמו כן ביקר הרב בישיבה בעתניאל ומסר שם שיעור תורני כאשר ראשי הישיבה מציגים בפני הרב את התפתחות הישיבה מאז ביקורו האחרון של הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר