מעצב לשמחה

לפנות בוקר: "האופניים הקדושים" הוחזרו לילד המאושר

שעות ספורות מאז הופץ סרטון המתעד גניבת אופניים של ילד בגבעת שאול, לפנות בוקר נמצאו האופניים הגנובות והם הושבו מיד לילד המאושר. ומדוע הם נקראים "האופניים הקדושים"? (מעניין)

שלומי כהן, הילד המאושר והאופניים (באדיבות המצלם)

בשעות הערב אמש (שלישי) הופץ ברשתות החברתיות סרטון המתעד שלושה צעירים גונבים אופניים מבניין מגורים. צלם "כיכר השבת" שלומי כהן, שהפיץ את התיעוד, ביקש מהציבור לסייע במציאת האופניים שנגנבו. ואכן, לפנות בוקר, האופניים הגנובות נמצאו והם הושבו לילד ששמח לקבל אותם חזרה לידיו.

מדובר באופניים שהילד רכש בעצמו לפני כחודש, בסכום של כאלף שקלים, אותם אסף במהלך השנה וחצי האחרונות, בזכות מבצעים שונים שערכו לו הוריו. על כל מבחן טוב, לימוד תורה או גמילות חסדים שעשה, קיבל הילד מהוריו כמה שקלים, אותם הוא אסף וחסך עד שהגיע לסכום שאפשר לו את רכישת האופניים.

אלא שבשעות הלילה שבין יום שלישי לרביעי, שלושה חברה צעירים נכנסו לבניין בו מתגוררת משפחת הילד, בשכונת גבעת שאול בירושלים, ובתוך דקות ספורות גנבו לו את האופניים שהיו כה יקרות ללבו.

השלושה הבחינו כי הם מתועדים במצלמת אבטחה אך הדבר לא הפריע להם לבצע את הגניבה. הוריו של הילד, הבחינו בצערו כי רב, ופנו לציבור בבקשת עזרה לאיתור האופניים הגנובות. "לא יכול להיות שהאופניים הקדושים יגנבו מהילד", אמר האבא בצער.

האופניים מיד לאחר שנמצאו

הצלם שלומי כהן נעתר לבקשה והפיץ את הסרטון ממצלמת האבטחה בדף הפייסבוק שלו. "אתמול בשעה 10 בלילה קיבלתי טלפון עם בקשה לעזרה מחבר טוב שלי שהאופניים של הילד שלו נגנבו", מספר שלומי. "הוא סיפר לי שהילד חסך קרוב לשנה וחצי סכום של 1000 שקל וזה כלל מבצעים של לימוד, תפילה ומבחנים.

"הילד המתוק הזה עמד בהכל. אחרי שעמל כל כך הרבה זמן הוא קנה אופנים חדשות לפני חודש. אבל אתמול החליטו חבורה של ילדים לגנוב לו את זה", הוא מספר, "ופשוט הוא נכנס לעצב גדול שאני לא יכלתי שלא לעזור לו".

שלומי מספר כי מיד לאחר פרסום הסרטון, בשעות הערב אמש, הגיעו לידיו המון אינפורמציה ומידע, עד שבשעה 4 לפנות בוקר, הוא קיבל את האופניים הגנובות בידי אנשים טובים שמצאו אותם, ומיד פנה לבני המשפחה והעביר את האופניים לילד המאושר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר