כנופיית הפורצים שדדה מכולות ותועדה בזמן אמת. צפו

תושבים רבים באזור לכיש מכירים את הסאגה המצערת החוזרת על עצמה ביותר מידי בקרים, בהם הם קמים וחוזים בעוד בית עסק שנשדדה תכולתו. הפעם, כנופיית השודדים תועדה • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השוד (צילום: מצלמות אבטחה, ynet)
גם אמש (שלישי) שבה כנופיית שודדי המכולות לאזור לכיש. השודדים הספיקו לפרוץ לארבע מכולות במושבים ניר-בנים, יד נתן, שדה דוד ושפיר. לרוע מזלם, הם לא הצליחו הפעם לגנוב הרבה - למעט סיגריות ועוד - אך כן גרמו נזקים בשווי אלפי שקלים. גם תחנת דלק בכניסה למושב מבקיעים שנפרצה הלילה, מיוחסת לכנופיה המדוברת באזור.
המשטרה טרם הצליחה לעצור איש מהכנופיה הפועלת שם בחודשים האחרונים, והתושבים כועסים: "אני כבר מיואש מהמצב, סיפר בעל אחת המכולות. "אחת לכמה ימים הם פושטים על כמה מכולות, בלילה אחד, ופשוט גונבים מכל הבא ליד, ואין מי שיעצור אותם, אין דרך להילחם בהם. הם פשוט עושים צחוק מכולם".
בחודשים האחרונים הצליחה הכנופיה שפועלת באזור הדרום לפרוץ לעשרות מכולות, בעיקר במושבים ובקיבוצים. הפורצים מגיעים באישון ליל, פורצים דלתות ואף שוברים קירות באמצעות כלי עבודה. בכל פעם הם הצליחו להימלט עם השלל. המשטרה ומשמר הגבול עושים מאמצים ללכוד את הפורצים בזמן אמת, אך ללא הועיל עד כה.
"בכל בוקר אני מתעורר ומתפלל שאגיע למכולת והכול יהיה בסדר", הוסיף בעל המכולת שנפרצה הלילה. "דבר לא מרתיע אותם. לא מצלמות אבטחה ולא אזעקה. הם מנטרלים את המערכות. הם מקצוענים. הם גנבו בעיקר סגריות, כי יש לזה מחיר טוב ואפשר למכור מהר. זה מצב של חוסר אונים כי אי-אפשר לדעת מתי הם יכו בפעם הבאה. אני באופן אישי לא מקבל החזר מהביטוח על הסחורה הגנובה ולכן אני נאלץ לספוג את הגניבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר