סרטון המחבלת

מתעד ניסיון הפיגוע מדבר: "העיקר - שיראו את האכזריות"

הוא לא תכנן את זה, ועדיין לא מעכל שזה קרה לו: נתנאל נסע לתומו כבכל יום, כשלפתע צדו עיניו ערבייה שמנסה לדקור חיילים. את ההמשך כולם ראו - כי גם מצלמת הרכב צדה את שהתרחש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד הנדיר של ניסיון הפיגוע (צילום: נתנאל פרץ, מתוך youtube)

תושב ההתנחלות כוכב השחר, נתנאל פרץ (33), רגיל בכל יום לנסוע ממקום עבודתו באזור המרכז לביתו בשומרון. אתמול (שלישי), תיעדה מצלמת הרכב שלו את המחבלת החמושה בסכין מנסה לדקור שני חיילים בתחנת אוטובוס לא רחוק מאריאל: "לא שיערתי בחיים שזה מה שהמצלמה תקלוט", הוא אומר היום.

"אני חושב שחשוב לנסוע עם מצלמה כי זו תעודת הביטוח שלי, אם קורה משהו בכביש", מוסיף פרץ בשיחה לחדשות 2. "הכביש הוא מקום מסוכן וחשוב תמיד לתעד את עצמך ואת נתיב הנסיעה שלך. נסעתי בנסיעה רגילה ופתאום קלטתי את זה, מיד הבנתי מה אני רואה - מחבלת שמנסה לדקור שני חיילים והם מכוונים עליה נשק. התקדמתי עוד קצת, חשבתי לעצור אבל כבר הבנתי שהחיילים סיימו את האירוע. הלב כמובן פעם, לא כל יום רואים דבר כזה".

מיד לאחר האירוע נסע לביתו ובגלל שהמצלמה קולטת שעות של חומר מצולם, חתך נתנאל רק את הקטע הרלוונטי. "בתמונות זה היה מדהים, פשוט סרטון שרואים בו הכל. אני חושב שהיה חשוב להראות את זה מסיבה אחת פשוטה: המדינה לא עושה כלום נגד הטרור הזה. אני מסתובב בכבישים ואני רואה, הכל פרוץ. בגלל זה יש חשיבות גדולה לסרטון. שאנשים ייראו עם מה אנחנו מתמודדים. אשתי אמרה לי 'יכולת לעשות כסף על הסרטון הזה', אבל האמת שזה ממש לא משנה, העיקר שאנשים ראו את האכזריות הזו".

כזכור, אתמול אחר הצהריים הגיעה מחבלת לצומת גיתי אבישר שליד אזור התעשייה ברקן וניסתה לדקור שני חיילים מכוח גבעתי שעמדו בתחנת האוטובוס במקום. אחד החיילים הגיב מהר, ירה לעברה ונטרל אותה מיידית. החיילים עצמם לא נפגעו. האירוע החל כשהם ביקשו מהפלסטינית להציג בפניהם תעודת זהות אך היא התקרבה לעבר אחד מהם ושלפה סכין. חברו של החייל הבין במהירות כי היא מנסה לדקור, הדף אותה וירה לעברה. המחבלת נפצעה קשה בפלג גופה העליון, טופלה על ידי גורמי רפואה במקום ופונתה לאחר מכן לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר