מהפך בירושלים

חברה חיצונית תספק שירותי כשרות והשגחה

המועצה הדתית בירושלים חתמה על הסכם עם 'חברת דנאל' שזכתה במכרז של המשרד לשירותי הדת כספקים לשירותי כשרות. בנוסף, נבחנה המערכת החדשה "בודק כשרות" שתייעל את ההשגחה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב שטרן עם נציגי החברה (באדיבות המצלם)

המועצה הדתית בירושלים חתמה היום (רביעי) הסכם עם 'חברת דנאל' שזכתה במכרז של המשרד לשירותי הדת כספקים לשירותי כשרות.

לאחר שנים של שיח בעניין המורכבות ההלכתית ביחסי המשגיח והמושגח בבתי האוכל, על כך שבית האוכל הוא גם המעסיק של המשגיח, הגיעו היום נציגי חברת דנאל למשרדי הרב הראשי לירושלים הרה"ג אריה שטרן אשר יזם את המהלך מתחילת כהונתו והודיעו לו כי המהלך יצא לדרך בקרוב.

הרב שטרן הודה להם מאוד ואמר כי זה תיקון חשוב בהלכה וכן שזה יועיל מאוד למערך הכשרות של ירושלים אשר עובדים לילות כימים למען הכשרות ולתושבי ירושלים והודה לראשי מערך הכשרות וליו"ר המועצה על שיתוף הפעולה החשוב.

לאחר הפגישה הגיעו נציגי החברה למשרדי יו"ר המועצה הדתית בירושלים מר יהושע ישי וחתמו איתו על החוזה לתחילת עבודתם אשר איחל להם הצלחה רבה וביקש שישמרו על זכויות המשגיחים.

במקביל בישיבה משותפת שנערכה היום בין הרב שטרן ויו"ר המועצה נבחנה מערכת חדשה 'בודק כשרות' אשר יעילותה היא בנוכחות ההשגחה והפיקוח ומידע בזמן אמת לצרכני הכשרות. נציגי החברה הגיעו ללשכתו של הרב והציגו אותה בפניו ובפני יו"ר המועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר