הרצח בהר חברון

בן ה-15 שניצל משחזר: "שמענו בום, כולם התכופפו - אבא לא"

ימים ספורים לאחר שמיכאל מרק הי"ד נרצח בפיגוע ירי סמוך לחברון, בנו פדיה בן ה-15 ששהה ברכב המשפחתי משחזר: "ראיתי שבודקים לאבא את הדופק, העדפתי לא לחשוב". צפו בווידאו (חדשות)

(קרדיט: "המהדורה המרכזית" של חדשות 2, כתבתו של עופר חדד)

ימים ספורים לאחר שמיכאל מרק הי"ד נרצח בפיגוע ירי סמוך לחברון, בנו פדיה בן ה-15 ששהה ברכב המשפחתי והיה עד לרצח אביו, שיחזר הערב (רביעי) בראיון לחדשות 2 את הרגעים הקשים.

"ב-14:30 הם אספו אותי" סיפר הבן, "עשר דקות בערך אחרי שיצאנו מהיישוב שמעתי 'בום', יריות ואת החלונות מתנפצים. צעקנו 'להתכופף!' וכולנו התכופפנו, אבל אבא, הוא לא התכופף. הוא נשאר כדי להחזיק את ההגה ולנסוע.

"חשבתי... רק שזה לא יקרה, שכולם יישארו מזה בחיים. ואז הרכב התהפך סיבוב וחצי. אני שחררתי מהר את החגורה ותהילה השתחררה ממנה" מספר פדיה.

הלוויתו של הרב מיכי מרק הי"ד (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

"הסתכלתי דרך החלון וראיתי מכונית עוצרת. אחד מהם ניסה לפתוח את הדלת ולא הצליח, אז הוא קרא לעוד אנשים. בהתחלה פחדנו שהם המחבלים. אחותי יצאה אז יצאתי איתה. היא הראתה לי שהיא פצועה ואמרתי להם שהיא נפצעה ושאנחנו צריכים פלאפון. התקשרתי, אמרתי שירו עלינו ואז במקרה הגיע ג'יפ שהיה באמצע סיור ואמבולנס של הסהר האדום".

"הם הוציאו את אמא שלי כבר חבושה, ראיתי שהיא מסדרת עם היד את התחבושת אז ידעתי שהיא בחיים. רק אחרי הרבה זמן הם הוציאו את אבא. ראיתי אותו שוכב על הכביש כשכל הגב מלא בדם וראיתי מישהו בודק לו דופק. ראיתי וחשתי ש... לא ידעתי בוודאות, העדפתי לא לחשוב על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר