"אובדן גדול"

הרב ישראל ועקנין ז"ל • טבע למוות והותיר יתום בן שנתיים וחצי

תושביה החרדים של חדרה המומים ואבלים בעקבות פטירתו הטרגית של הרב ישראל ועקנין ז"ל, יממה לאחר שחגג יום הולדת 25, כשטבע למוות בחוף הים. "היה הרוח החיה, האובדן גדול" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: חופי ברנס)

תושביה החרדים של חדרה המומים ואבלים בעקבות פטירתו הטרגית בדמי ימיו של הרב ישראל ועקנין ז"ל שטבע אמש למוות לאחר שנכנס למים בסמוך לנחל חדרה יחד עם בני משפחתו.

"רק אתמול חגגנו לו יום הולדת 25. הכל היה נראה כה ורוד ונפלא ופתאום אסון שכזה", אומרים בני המשפחה השרויים עדיין בהלם כבד.

אמש סמוך לשעה 19.00 בערב הגיעו בני המשפחה להתאוורר בחוף הים סמוך לפארק נחל חדרה.

"ישבנו על החוף, כל המשפחה יחד, עשינו מנגל, צחקנו, כולם נהנו היתה אווירה טובה", מספר אחד מבני המשפחה, "בשלב מסויים שלושה מהגברים, ביניהם החתנים מיכאל סויסה וישראל ועקנין ז"ל יחד עם הבן תלמיד ישיבה נכנסו לשחות במים ולפתע החלו להיסחף".

אבי המשפחה הרב דוד ביטון גילה תושיה וקפץ למים במטרה להציל את בנו וחתניו. "כשראינו את המקרה אבא שלנו פשוט זינק לתוך המים", מספרת בכאב אחת מבנות המשפחה. "הוא ניסה בכל כוחו להציל את כולם. את הבן הוא הצליח לסחוב בידיו וגם את החתן השני שנסחף אולם ישראל היה רחוק מידי ועד שהגיע לחוף התמוטט לאחר שבלע כמות גדולה של מים".

כוחות הצלה הגיעו מיד למקום והעניקו טיפול רפואי ראשוני כשהם מפנים את השלושה לבית החולים הלל יפה בעיר, אך נאלצו לקבוע את מותו של הרב ישראל ועקנין.

חבריו של ישראל מספרים על אברך מיוחד כשרוני ולמדן. "בכל עת פנויה שהיתה לו ניצל תמיד ללימוד תורה, הוא היה הרוח החיה של המשפחה. חברהמן ובעל מידות טובות שתמיד עזר וסייע. כואב לנו על רעייתו והבן הקטן שהשאיר. זהו אסון נורא ואובדן גדול למשפחה ולקהילה", הם אומרים.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו בהריון וילד קטן בן שנתיים וחצי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר