בשורות טובות

משתפר מצבם של פצועי הפיגועים חווה מרק ושוקי גלבוע

מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים מגיעות הבוקר בשורות טובות על שיפור במצבם של שני פצועי הפיגועים - חווה מרק שמצבה מוגדר בינוני ושוקי גלבוע שמצבו מוסיף ומשתפר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שוקי ושולמית גלבוע בבית החולים, השבוע (צילום: מתוך ynet)

בשורות טובות: משתפר מצבם של פצועי שני הפיגועים בסוף השבוע שעבר, שוקי גלבוע וחווה מרק, המאושפזים בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

מבית החולים נמסר הבוקר (חמישי) כי מצבה של חווה מרק, שנפצעה בפיגוע בכביש 60, בערב שבת קודש, משתפר. "היא בהכרה מלאה, משוחחת עם משפחתה ומוגדרת במצב בינוני", מעדכנים בבית החולים.

כזכור, בעת שנסעה עם בעלה ושניים מילדיה בציר 60, רכב ובו מחבלים עקף אותם ופתח לעברם באש כבדה. כתוצאה מהירי, רכבם התהפך. בעלה, הרב מיכאל מרק הי"ד נהרג במקום, היא נפצעה באורח קשה ואיבדה את הכרתה. שני ילדיה נפצעו באורח קל.

בבית החולים מוסיפים ומעדכנים כי חלק שיפור גם במצבו של שוקי גלבוע, חבר כיתת הכוננות של היישוב קריית ארבע, שנפצע בפיגוע הדקירה ביום חמישי ביישוב.

שולמית מספרת: "עצרתי לו את הדימום בראש" (צילום: הדסה עין כרם)

כזכור, מחבל ערבי בן 17 חדר לקריית ארבע כשעקף את הגדר, צעד 150 מטרים ונכנס לבית משפחת אריאל, שם רצח בדקירות סכין את הילדה הלל יפה הי"ד, בת ה-13, שנמה את שנתה במיטתה.

שוקי גלבוע שהוזעק למקום כחבר כיתת הכוננות נאבק במחבל שהצליח לדקור אותו ולפצוע אותו באורח קשה. בפיגוע הקשה, איבד שוקי את עינו, וכשנודע לו על כך הגיב: "הכל לטובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר