טימאו את היכל קדשך

נשות הכותל והרפורמים בפרובוקציה משותפת בכותל המערבי

נשות הכותל בחיזוק הרפורמים והקונסרבטיבים הגיעו הבוקר לרחבת הכותל המערבי לפרובוקציה משותפת. מעט מתפללים חרדים שהיו במקום מחו כנגד הריקודים המעורבים וזילות ספר התורה (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(פלאש90)

כמידי חודש, גם הבוקר (חמישי) ראש חודש תמוז הגיעו נשות הכותל ל"תפילה" המסורתית שלהם ברחבת הכותל המערבי כשהם זוכים הפעם גם לחיזוק של פעילים רפורמים וקונסרבטיבים שהגיעו אף הם כותל המערבי כדי לקיים "תפילה" מעורבת עם גברים ונשים תוך ביזיון ספר תורה, זאת בניגוד לעמדת היועץ המשפטי של המשרד לשירותי דת שהבהיר להם אתמול, כי אין לקיים תפילה מעורבת בכותל. מספר מפגינים חרדים שהגיעו למקום מחו כנגד "המתפללים".

בתנועות הרפורמים לא מתכוונים להרפות מהכותל המערבי ולדבריהם הם ימשיכו במאבק. מנכ"ל התנועה ליהדות מתקדמת, גלעד קריב, אמר כי ביום ראשון הקרוב הם מתכוונים לעתור לבג"ץ נגד עמדת היועץ המשפטי של המשרד לשירותי דת שאסר עליהם לקיים את התפילה המעורבת בכותל.

"לצערי אנחנו נאלץ כבר ביום ראשון הקרוב לפנות לבג"ץ ואנחנו לא מתכוונים לוותר על זכותנו להביא לכאן מאות יהודים רפורמים וקונסרבטיבים להתכנסויות של שירה, לימוד תורה ותפילה אישית", צוטט קריב.

בעבר נהגו החרדים להתארגן כדי למחות נגד נשות הכותל ואוטובוסים של בנות סמינר היו מגיעים מידי ראש חודש, לאחרונה נראה כי החשיבה היא שעודף תשומת הלב הוא זה שחיזק את נשות הכותל והביא להתדרדרות העכשווית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר