הפתעה משמחת

המוזיקאי החרדי שנסע לחגוג ׳שולם זוכער׳ בהרי האלפים

חזרות ארוכות והכנות מדוקדקות ערך יהודה גלילי עם מבחר אומנים לקראת דינר יוקרה בחו"ל, אך תרחיש אחד לא נלקח בחשבון: הולדת הבן רגע לפני הטיסה (חדשות מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(יח"צ)

בתחילת השבוע התקיים במרכז הקונגרסים בציריך דינר יוקרתי למוסדות תשבר ציריך. בחלק האומנותי של הערב הוזמנה להופיע תזמורתו של המעבד יהודה גלילי, אך על ראשו של המוזיקאי הצעיר גלילי נחתה הפתעה משמחת בלתי צפויה. קצת יותר מיממה לפני עלותו למטוס נולד לו בן למז"ט בלידה מוקדמת ובעיתוי בלתי צפוי מראש.

היולדת הטריה 'התעקשה' שלא לדחות את הנסיעה, וכך, ביום שישי בבוקר המריא גלילי עם חברי התזמורת לשוויץ, ובליל שבת נערכה בעיירת הנופש הציורית דאבוס שמחת 'שולם זוכער', שמחה יהודית שכפי הנראה לא נערכה בה מעולם או לפחות לא בשנים האחרונות.

מלבד חברי התזמורת שנכחו בשמחה - שהפכה לשיחת היום בקרב הציבור היהודי במקום - נכחו גם ראשוני הנופשים שומרי תו"מ שכבר נמצאים בהרים האלפיניים, ביניהם נופשים של ארגון "קומי עורי" ששהו בעיירה.

יום למחרת התקיים כאמור הדינר המדובר שבה הופיעה תזמורתו המורחבת של יהודה גלילי עם הזמר והחזן שרוליק אדלר, ילד הפלא ארי רייך ומקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר, בהופעה משולבת ומנצחת. הפיק את האירוע המפיק יוסי פרנקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר