האמריקאים כועסים?

בירושלים מתכננים בניית עוד 100 יחידות דיור בגילה

למרות מחאות הבית הלבן, בירושלים נערכים לבניה בשכונות נוספות בעיר. בוועדה המקומית לתכנון ובניה צפויים לאשר בשבוע הבא את בנייתם של 100 יחידות דיור נוספות בשכונת גילה (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90)

הוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים תדון בשבוע הבא באישור בניה למעלה מ-100 יחידות דיור בשכונת גילה, מעבר לקו הירוק. הוועדה תתכנס ביום רביעי הבא וצפויה לאשר בניית 100 יחידות דיור בשכונת גילה, כך דווח בגל"צ.

כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע על בנייה של כ-200 דירות נוספות בירושלים בשכונות רמות, פסגת זאב והר חומה וספג ביקורת חריפה מדובר הבית הלבן שאמר כי זה "נראה כמו תהליך שיטתי של כיבוש קרקעות והרחבת ההתנחלויות המערערות ביסודן את פתרון שתי המדינות".

אמש הגיב, נתניהו שנמצא בימים אלו בביקור ממלכתי באפריקה, לדבריו של דובר הבית הלבן ואמר כי "עמדת האמריקאים אינה חדשה, ואינה מקובלת עלינו. הבנייה בירושלים והבנייה במעלה אדומים, עם כל הכבוד, היא לא זו שמרחיקה את השלום. מה שמונע את השלום זה קודם כל ההסתה המתמדת נגד קיומה של מדינת ישראל", אמר נתניהו.

נתניהו, שנמצא כרגע ברואנדה, הוסיף: "אנחנו מוכנים כל הזמן לנהל משא ומתן ישיר ללא תנאים עם שכנינו, אבל הם אינם מוכנים לקיים אותו איתנו. אלה שני הדברים שמונעים את השלום ולא עוד כמה דירות ליד עיריית מעלה אדומים, או כמה שכונות בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר