כאב בכאב

הוריה של הלל יפה הי"ד קמו מהשבעה ובאו לנחם את משפחת מרק

בתם נרצחה במיטתה לפני שבוע, היום הם קמו מהשבעה ומיד הלכו לנחם משפחה אבלה אחרת, משפחתו של הרב מיכאל מרק הי"ד שנרצח בפיגוע הירי בכביש 60 • צפו ברגעים המרגשים (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(דוברות הר חברון)

הוריה של הלל יפה אריאל הי"ד שקמו היום (חמישי) מהשבעה על בתם שנרצחה במיטתה גילו גדלות נפש מיוחדת כשהגיעו מיד כדי לנחם את משפחת מרק שאביהם הרב מיכאל הי"ד נרצח יום לאחר מכן בפיגוע ירי בכביש 60.

אמה של אריאל, רינה, אמרה לילדיו של מרק: "אנחנו מברכים אתכם, שאמא תבריא ותחזור מהר, היא תראה אתכן שמחות ותעשו לה ציורים יפים ועבודות יפות עם מדבקות".

בקול חנוק מעט היא הוסיפה כי להם נשארו שתי בנות, בנות שמונה וארבע בדומה לבנותיו של מרק.

הבוקר התפרסם כי חל שיפור נוסף במצבה של האם חוי, שנפצעה אף היא בפיגוע. מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שבו היא מאושפזת נמסר כי כעת היא בהכרה מלאה, מצבה מוגדר בינוני והיא משוחחת עם משפחתה. שניים מילדיהם של משפחת מרק נפצעו אף הם.

כזכור, בעת שנסעה עם בעלה ושניים מילדיה בציר 60, רכב ובו מחבלים עקף אותם ופתח לעברם באש כבדה. כתוצאה מהירי, רכבם התהפך. בעלה, הרב מיכאל מרק הי"ד נהרג במקום, היא נפצעה באורח קשה ואיבדה את הכרתה. שני ילדיה נפצעו באורח קל.

בבית החולים מוסיפים ומעדכנים כי חלק שיפור גם במצבו של שוקי גלבוע, חבר כיתת הכוננות של היישוב קריית ארבע, שנפצע בפיגוע הדקירה ביום חמישי ביישוב.

כזכור, מחבל ערבי בן 17 חדר לקריית ארבע כשעקף את הגדר, צעד 150 מטרים ונכנס לבית משפחת אריאל, שם רצח בדקירות סכין את הילדה הלל יפה הי"ד, בת ה-13, שנמה את שנתה במיטתה.

שוקי גלבוע שהוזעק למקום כחבר כיתת הכוננות נאבק במחבל שהצליח לדקור אותו ולפצוע אותו באורח קשה. בפיגוע הקשה, איבד שוקי את עינו, וכשנודע לו על כך הגיב: "הכל לטובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר