באמצע השבעה

משפחת מרק לעם ישראל: "תודה, נתתם לנו כח"

משפחת מרק פונה לעם ישראל בעיצומה של השבעה, מודה על התמיכה - "נתתם לנו כח להמשיך לצמוח", וקוראת לכולם להשתתף בצעדת מחאה ביום ראשון אחר-הצהריים • צפו (חדשות, בארץ)

(באדיבות המצלם)

בני משפחת מרק שאיבדו את אביהם הרב מיכאךל מרק הי"ד בפיגוע הירי בציר 60 בערב שבת, ומשפחת אריאל שאיבדה את הבת הלל יפה הי"ד בפיגוע הדקירה בקריית ארבע, יוצאים בקריאה לציבור ולבוא ולצעוד למען שינוי המדיניות.

ביום ראשון הקרוב (10.7) בשעה 16:30 עם סיום השבעה על הרב מיכי מרק הי"ד, תצא הצעדה מאזוריים, דרך מקום הרצח עד עתניאל שם תתקיים עצרת בשעה 19:00.

הצועדים ידרשו פגיעה במרקם החיים של הסביבה התומכת בטרור ובכך להחזיר את ההרתעה ותמנע את הפיגועים. מארגני המחאה דורשים מראש הממשלה ומחברי הקבינט לשנות כיוון, להפסיק את מדיניות ההכלה, להחזיר את מדיניות ההרתעה ולחדש את הבנייה בכל האזור.

ילדיו של הרב מרק הי"ד, ‏פונים לציבור בקריאה נרגשת: "עם ישראל, תודה ענקית על כל השבוע הזה, פשוט הייתם איתנו, אתם נתתם לנו כח להמשיך ולצמוח. אנחנו באמת רוצים גם להגיד לכם שתבואו ביום ראשון יש צעדה ממקום הפיגוע, מקום הרצח, לעתניאל. פשוט חשוב לנו שתבואו ותחזקו אותנו ואת היישוב ואת כל עם ישראל".

עמיחי, אביה של הלל, הצטרף גם הוא לקריאה לעם ישראל לבוא לצעדה והזמין את הציבור לבוא ביום שלישי בבוקר לעלייה להר הבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר