"פעלו בשיטתיות"

נלכדה כנופיית פורצים שגנבה רכוש רב. תמונות

ארבעה ערבים, תושבי מזרח ירושלים ושטחים, נעצרו על ידי חוקרי ובלשי מפלג התשאול בימ"ר ירושלים, בחשד שהיו מעורבים במספר רב של התפרצויות לדירות בדרום הארץ בהם גנבו רכוש רב (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חלק מרכוש הגנוב (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת פעילות שביצעו חוקרי ובלשי מפלג התשאול בימ"ר ירושלים כנגד תופעת ההתפרצויות לדירה, בוצעה פעילות ממוקדת שהובילו למעצרם של 4 חשודים, ערבים תושבי מזרח ירושלים ושטחים אשר על פי החשד היו מעורבים במספר רב של התפרצויות לדירות בדרום הארץ.

חברי הכנופייה נעצרו על ידי בלשי הימ"ר ביום חמישי האחרון בדרום הארץ, כשביקשו לחזור עם הרכוש הגנוב לכיוון ירושלים. משהבחינו החשודים בשוטרים, החלו להימלט מהרכב, 2 מהם נעצרו והשניים הנוספים נעצרו לאחר מרדף קצר.

בבדיקה שבוצעה בשטח הוברר כי הרכב שבו נסעו הינו רכב גנוב שהוחלפו לו לוחיות הרישוי. כמו כן ברכב נתפס רכוש רב החשוד כגנוב הכולל תכשיטים, מחשבים, מצלמות, כסף מזומן וכן כלי פריצה. כלל החשודים הובאו לחקירה בימ"ר ירושלים.

ממצאי החקירה עולה כי הכנופיה, המורכבת מארבעה חשודים, תושב מזרח ירושלים ותושבי שטחים, נהגו לתאם ביניהם את מועדי ההתפרצויות, כאשר תושבי השטחים היו נכנסים לתוך תחומי ישראל ללא היתר, פוגשים בנקודת מפגש את החשוד הנוסף תושב מזרח ירושלים, שהיה ממתין להם עם רכב גנוב ומשם נוסעים לדרום הארץ.

כשהיו מגיעים לישוב בדרום, היו מבצעים סריקות ותצפיות על בתים, ובהמשך מבצעים את ההתפרצות לדירות וגונבים רכוש רב. עם חזרתם לירושלים היו מחלקים ביניהם את הרכוש שגנבו.

עד כה מיוחסים להם כ-10 התפרצויות לבתי דירות במהלך השבועיים האחרונים. חוקרי הימ"ר איתרו 3 מבעלי הדירות שביתם נפרץ ואף הוחזר להם הרכוש הגנוב.

מעצר של החשודים הוארך פעמיים וביום ראשון, 10.7.16, יובאו בפני בית משפט השלום לדיון בעניינם.

מפקד ימ"ר ירושלים אמר כי "מדובר במעצר של חברי כנופיה שפעלו בשיטתיות ובתיאום במטרה לפרוץ לדירות ולגנוב מכל הבא ליד. פעילותם הנחושה והמקצועית של בלשי וחוקרי הימ"ר הובילה למעצרם של חברי הכנופיה ובהמשך יועמדו לדין. אנו נמשיך בפעילותנו העקבית למען הגברת תחושת הביטחון האישי של הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר