צפו בתיעוד

עשרות ליוו למנוחות את ישראל ועקנין ז"ל; בהספדים: מתקפה נגד הטכנולוגיה

עשרות ליוו למנוחות את האברך הרב ישראל ועקנין שטבע למוות בחוף חדרה אמש. אחד המספידים תקף את ניבולי הפה והשימוש בטכנולוגיה במילים חריפות: "אם אין תורה יש נבלות הפה". צפו בווידאו (חרדים)

(צילום: מ.מ רכסים)

עשרות ליוו למנוחות את הרב ישראל ועקנין ז"ל שטבע אתמול למוות בחופי חדרה סמוך לשפך נחל חדרה. בלוויה שיצאה מבית הוריו שברכסים הספיד אותו אביו, בהמשך הספיד אותו הרב לוגסי ודיבר על הצורך להתחזק ועל ניסיונות של הדור בניבולי פה ובמכשירי הטלפון החכמים.

כזכור, הבוקר התראיין חמיו, שהיה עימו בעת שטבע בחוף , וסיפר בתכנית הבוקר של מרדכי לביא "בשעה 4 בערך הגענו לחוף של נחל חדרה ועשינו לו יומולדת 25. עשינו על האש צחקנו ושמחנו והוא היה עם בנו הקטן ואשתו. לאחר מכן הם אמרו שהם רוצים לשחק עם הילדים קצת במים ואחרי זה לאכול אבטיח. אמרתי שאני אשאר לשמור על הדברים", מספר הרב ביטון.

לדבריו, למרות שהם ישבו ממש בקצה המים פתאום נסחפו ישראל ועקנין, בנו הקטן של ביטון וחתן נוסף לתוך המים, "הם נסחפו פנימה כמו בנין של קלפים. מיד התקשרו אליי, אבא תבוא דחוף ישראל מיכאל ואלקנה נסחפים במים".

"היה מרחק גדול האדמה חולית וטובענית לקח לי זמן להגיע, פתאום אני רואה את שלושתם בעומק הים, הורדתי את הבגדים ונכנסתי למים", מספר הרב ביטון על ניסיונות ההצלה, "ניסיתי להציל אותו אבל לא עלה בידי. את הבן שלי שמתי על הכתפיים ולחתן השני אמרתי שיחזיק בזקן ותפסתי את ישראל בכתפיים ומשכתי לחוף. לאחר מכן השכבתי אותו על הרצפה וניסיתי לעשות לו החייאה, אבל הוא כבר איבד דופק ונשימה", מספר הרב ביטון בקול שבור.

צילום: מ.מ רכסים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר