טרגדיה במעלה אדומים: הקב"ט נמצא ירוי שעתיים לאחר בנו

מנהל אגף הביטחון בעיריית מעלה אדומים, חיים בן חור (55), שלח יד בנפשו היום (חמישי) כשעתיים לאחר שבנו, רון, שלח יד בנפשו ונמצא ללא רוח חיים כשהוא ירוי בראשו (חדשות, בארץ)

(צילום: אלכס קולמויסקי - ynet)

טרגדיה במעלה אדומים: מנהל אגף הביטחון בעיריית מעלה אדומים, חיים בן חור (55), שלח יד בנפשו היום (חמישי) כשעתיים לאחר שבנו, רון, נמצא ללא רוח חיים כשהוא ירוי בראשו.

בן חור הגיע למקום בו נמצא בנו ללא רוח חיים לאחר ששלח יד בנפשו, כשעתיים לאחר מכן נמצא גם הוא במקום עבודתו ללא רוח חיים.

לאחר שהאב מצא את בנו מת, קצין משטרה ביקש ממנו למסור את נשקו לאחר שעלה חשש כי האסון ישבש את דעתו. לאחר מכן נסע האב למעלה אדומים, וביקש מאחד המאבטחים שעבדו תחתיו את נשקו האישי זאת מבלי שסיפר לו על מעשה בנו. בהמשך נמצא בן חור כשהוא ירוי בפארק בעיר.

מתנדב זק''א חיים בלך, סיפר: "קיבלנו קריאה ממוקד זק''א על צעיר שנמצא ירוי בישוב שואבה, יחד עם מתנדבים נוספים הגענו למקום תוך זמן קצר, בהגיענו למקום מצאנו צעיר כבן 30 עם סימני ירי ללא רוח חיים, כשנכנסנו לזירה יצא משם אדם כבן 50 ופנה לדרכו".

"לאחר שסיימנו את הטיפול בכבוד המת והתחלנו לחזור לכיוון ירושלים, הזעיק אותנו המוקד למקרה נוסף - הפעם בכניסה למעלה אדומים - גם שם היה מדובר באדם עם סימני ירי. הגענו למקום מצאנו את אביו של ההרוג שטיפלנו בו כשהוא ללא רוח חיים, גם הוא עם סימני ירי", הוסיף בלוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר