בתיווך אדמו"ר ונגיד

פיוס משפחתי: האב המיליונר הגיע לשמחת הבן הברסלבר

המיליונר החרדי הבריטי יצחק שפירא הגיע לחתונת נכדתו, בתו של בנו רבי פנחס שפירא שהפך לברסלבר ובעקבות כך נגרם נתק בין השניים. הלילה השניים נפגשו בשמחה המשפחתית (חרדים,חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יצחק שפירא והבן לוחצים ידיים (צילום: שלומי טריכטר)

דרמה קטנה עם סוף טוב נרשמה הערב (חמישי) בשמחת בית דושינסקי. במהלך שמחת נישואי בן הרב מרדכי יהודה דושינסקי, רב הקהילה בבית שמש ואחיו של האדמו"ר עם נכדת הנגיד הרב יצחק שפירא, בתו של בנו ר' פנחס שפירא, נפגשו באורח נדיר הסב שפירא ובנו שהפך לברסלבר.

העניין שנוצר סביב החתונה הינו בשל סיכסוך עתיק יומין בין הסב הנגיד יצחק שפירא לבין בנו שהפך להיות "ברסלבר" ובשל כך נוצר נתק בין השניים. לדברי גורמים יודעי דבר, בגלל בחירתו של הבן בדרך אידיאולוגית שונה, נמנע האב שהינו עשיר מופלג לסייע לבנו כספית והמחלוקת גרמה לקרע במשפחה המפורסמת.

צילום: שלומי טריכטר

בימים האחרונים, פעלו יחד האדמו"ר מדושינסקיא לצד הנגיד המליארדר אליש אנגלנדר על מנת להביא לסיום הפרשה, כאשר המטרה הייתה שהסב שהינו איש חסד ופעיל ציבור נודע בארץ ובבריטניה, ישתתף בשמחת נישואי נכדתו.

אנגלנדר, תושב לונדון, שהינו מחותן עם הרב דושינסקיא ובנוסף נחשב לידיד של יצחק שפירא, פעל רבות בנידון ונדמה שהערב ניתן להכריז על המוגמר והפיוס המשפחתי הפך לעובדה מוגמרת. יצויין כי בשל השלום, המתינו בדושינסקיא באורח נדיר עם זמן החופה עד לאחר השקיעה בניגוד למקובל, זאת על מנת לאפשר לסב להשתתף אף הוא באירוע.

צילום: שלומי טריכטר

לדברי גורמים המעורים בפרשה, מדובר במפגש ראשון לאחר נתק של 20 שנה. מנגד, אחרים טוענים כי למרות השמועות הרי שבשנים האחרונות החל תהליך של פיוס בין האב לבן והשניים שוחחו ונפגשו, אולם אף הם מדגישים כי עדיין מדובר בהמשך ראוי למאמצי השלום זאת בשל ההשתתפות המשפחתית הנרגשת שאף הופכת לשלום פומבי ולאחדות ואכן מדובר ברגע מיוחד ומרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר