המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הרב ניר בן ארצי על האירועים שעברו השבוע ובעתיד: מסר לחברי הכנסת, צה"ל ומה המצב במדינות השכנות ובארה"ב ובריטניה "ימשיכו להציק ליהודים בארה"ב כדי להבריח אותם לישראל"(יהדות, המסר השבועי)

(תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, בוכה עִם כל עם ישראל על הילדה הצדיקה שנרצחה באכזריות, זה כאב של כל היהודים בארץ ובעולם. ילדה צדיקה, חפה מפשע, נשמה מיוחדת. אֵבֶל כבד פקד את עם ישראל והיהודים בעולם. היא כיפרה על הדור, כמו אחת מל"ו צדיקים והתבטלו גזרות קשות בזכותה.

עם ישראל נמצא בחבלי משיח, יש מלחמה קשה וגדולה מאוד עם הנחש הקדמון בין הטהרה והטומאה, בין הטוב ובין הרע בגלל שמשיח צריך כל רגע להתגלות בפרהסיה ולהגן על עם ישראל. קיום עשרת הדיברות וקיום "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" הם כלים חזקים כדי לנצח את כוח הטומאה. עם ישראל צריכים להיות ערניים ולא לסמוך על הנס, לשים לב בכל מקום בו נמצאים. התקופה הקשה שעובר עם ישראל בארץ ישראל, זו הבחירה שלנו להציל את ארץ ישראל ואת עצמנו ולהקדים את גילוי המשיח בפרהסיה. בידינו לבטל את כל הגזרות הרעות, בידינו לגאול את עצמנו ובידינו לגלות משיח עכשיו!

כל המדינות מחוץ לגבולות ישראל, נמצאות בגוג ומגוג ותוהו ובוהו. בורא עולם מכה אותם מהלומה אחר מהלומה, זה לא בידיהם, זה בידי בורא עולם ישירות. בורא עולם מטפל בהם דרך אסונות טבע, הרס כלכלי וסיבוכים עם עצמם. ההבדל הוא שבארץ ישראל אנחנו קובעים מה יהיה, הגויים מחוץ לארץ ישראל, לא יכולים לקבוע כלום - רק בורא עולם.

חברי כנסת ושרים, המקום שאתם יושבים בו הוא מקום קדוש, שם מתנהל כל עם ישראל, צריך לשמור על המולדת! העם בחר אתכם ואתם צריכים להיות באמונה שלמה מול העם ולהוציא חוקים בריאים ונכונים על הגנת ארץ ישראל וחייליה. לא ייתכן שלכל אחד תהיה חסינות בכנסת לעשות מה שהוא רוצה. אדם ניכר בכעסו, כשהוא מדבר בכעס - אלה המילים האמיתיות שלו שיצאו מליבו. בזמן כעס אדם מוציא את כל האמת שלו. שלא ימציאו אחר כך תירוצים ויגידו 'כעסתי ולא התכוונתי' - מכעס יוצאת האמת.

צריך לתת גיבוי לצבא-הגנה-לישראל ולהרים להם את המורל, הם חיילינו, ילדינו ונכדינו, כולנו עֲרֵבִים זה לזה. הקדוש-ברוך-הוא מתריע ומזהיר: 'על גבולות ארץ ישראל אני מגן ושומר! יש ענן אש שעוטף את גבולות ישראל ואני מלמעלה עוטף אתכם! חייבת להיות גם השתדלות שלכם, שילוב של שמיים וארץ – עובד!'

מזרח ירושלים להיות ערניים - משם נשלחים מחבלים.

בחברון נמצא המנהיג שלהם, ראש הנחש, הוא שולח את המחבלים. כל מחבל כותב בוואטסאפ ובפייסבוק משפט או שניים שפעל מרצונו, כדי לבלבל את המוסד והשב"כ שיחשבו שהוא על דעת עצמו פעל ולא שלחו אותו, זה שקר וכזב, המנהיגים של הפלסטינים והחמאס שלחו אותו. יש נערים ערבים שמסתובבים בכל מיני מקומות ונראים מִסְכנים ומוזנחים – הם מרגלים.

כל עם ישראל להיות חזקים, לשמור על עצמכם ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'. להיות ערניים ולא להאמין לאף גוי כי כל הגויים בהקשבה, אחד מתכנן בגלוי ואחד בסתר לפגוע ביהודים.

דאע"ש, הורגים מהם 100, באים עוד 1000. הורגים 1000, מתאספים עוד מאה אלף, אי אפשר להרוג ולהשמיד אותם, הם מתרבים כמו תולעים.

בריטניה יצאה מהאיחוד האירופי כי היא לא תמכה בישראל. היא תמכה בערבים כדי לחנוק את ארץ ישראל. לקחת חלקים מארץ ישראל, להקים מדינה פלסטינאית ולתת להם. הקדוש-ברוך-הוא הכניס להם במחשבה: לצאת מהאיחוד האירופי. זו רק התחלה, זה אחד מהיסודות. מדינות שימשיכו לפעול להקמת מדינה פלסטינאית ולקחת חלקים מארץ הקודש ארץ ישראל, גם הן יפלו כלכלית, מדינית, תרבותית ויהיו סכסוכים ביניהן. כל מדינה או אדם שרוצה לקחת חלקים מארץ הקודש ארץ ישראל אוי ואבוי לו, לרוחו, נשמתו ולכל יוצאי חלציו. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכולם: 'זו האדמה שלי ארץ הקודש! תיזהרו מדינות העולם והאנשים שמתעסקים בזה! אנשים משלמים עד היום את החוב על גוש קטיף!' ליהודים אין איפה להיות ולא רק זה, שבעה מיליארד אנשים תוקפים ומגרשים אותם מאירופה, ארה"ב, אמריקה הצפונית והדרומית, אסיה, אוסטרליה ואפריקה, מְגָרשים את כולם. מדינת ישראל ארץ הצבי, כל יום גדלה בסנטימטר אחד מסביב.

יהודים יקרים תקשיבו טוב, יבואו מיליוני יהודים שלא הכרתם, שהם בעצמם לא הכירו שהם יהודים וירצו להתגייר. כדאי לכם לעלות לארץ ישראל והיהודים בישראל יישארו בארץ, החיים שווים מיליארדים. בארץ הקודש הכל מוגן ושמור.

בארה"ב מחכים לתוצאות הבחירות, זה מה שמעניין אותם עכשיו, למתחרים יהיה קשה מאוד. ימשיכו להציק ליהודים בארה"ב כדי להבריח אותם לישראל.

תורכיה מדממת ותמשיך לדמם, על כל הצחוק והזלזול שזלזלה בחיילי צה"ל. בורא עולם הבטיח בשבועה: ימשיכו לדמם ולכאוב, דאע"ש יכנס בהם חזק יותר! השלום – על דף ריק.

עיראק בלי כלום, אין חיים. יש שם הרבה קבוצות וכולם רוצים לשלוט.

בסוריה כאילו שקט, לא מתערבים כי אין שם הרג המוני. כל יום נהרגים מאה פה מאה שם, לפעמים 1000 ורק כשיהיה אירוע יוצא דופן וחריג, אז יפרסמו. עכשיו יש שגרה קבועה. סוריה כבר לא מעניינת אף אחד בעולם. כל מה שרצו לעזור אי אפשר - יד ה' בדבר.

ברוסיה אוהבים את המוח היהודי, כל רגע הם מתפעלים מהמקום הקטן והחזק ביותר בעולם - המוח היהודי עושה הכל. רוסיה חכמה יותר מכולם כי היא מעריכה את היהודים, בזה תהיה לה הצלחה.

ירדן, מתח ולחץ ענק בתוכה, מסתננים ופליטים מגיעים ודאע"ש יכנס ויטפל בהם אישית.

מצרים רעבה ללחם. סיסי אין לו כוח, הוא לא מאמין לשומרי הראש שלו פוחד שיתהפכו עליו, יודע שהם רוצים. בורא עולם אומר לו: 'אל תיגע לי בארץ הקודש! אל תתערב עם הפלסטינאים להקים להם מדינה פלסטינאית ולקחת חלקים מארץ ישראל! אני, הקדוש-ברוך-הוא, אומר לסיסי תתפכח ולא תיפגע קשה. אם תעשה את זה, מצרים תכלה מהעולם, תרים ידך מהעניין!' ממדבר סיני מבריחים תחמושת לרצועת עזה. זו אחת הסיבות שהם רוצים להפיל את סיסי, כדי שיהיה קל יותר לעשות בלאגן, הם רוצים להפיל את המשטר.

לבנון רוצים שקט ושלווה, מוכנים שסוריה והחיזבאללה יילחמו ביניהם כל החיים.

חיזבאללה ונסראללה חושבים שסוריה תבריא - סוריה לא תבריא לעולם!

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות ולקבל תחמושת וטילים, מחכים ליום שיפתיעו. כל הטילים שלהם מכוונים לכיוון ארץ ישראל.

אבו מאזן שומר על עצמו וגורף כסף לעצמו ולילדיו. לא להאמין לו, שקרן! הוא שולח רוצחים לפגוע ביהודים וגונב את הכסף לפלסטינאים.

בורא עולם מאיר את עיניהם של צבא-הגנה-לישראל לגלות את התחמושת שעוברת מאיראן לסוריה ולחיזבאללה ולפוצץ אותה בדרך.

יימשכו אסונות טבע, רוחות קשות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש ורעידות אדמה, יהיו השבוע רעידות אדמה קשות ביותר, יימשכו גם סכסוכים בין מדינות.

כל הגנבים, המשוחדים ואנשי הזימה, מתגלים במערומיהם. ימשיכו להתגלות בשלבים, הרבה מוסדות ציבוריים לא כשרים, שלא מתנהלים ביושר ובאמת.

הורים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, הימורים, שתייה חריפה וסמים.

משיח ימשיך לפעול ולעבוד, לטפל ולהגן על ארץ ישראל, עד שיגיע היום המיוחל. יהודים, אנחנו נמצאים בסוף! המפתח השביעי נמצא אצל המשיח! הוא מסובב ומסובב, טיפה אחרי טיפה, עד שיסתובב לגמרי ויהיה שקט בארץ ישראל הקדושה! "וכיתתו חרבותם לאיתים וחניתותיהם למזמרות, לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה"!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר