אלימות נהגים

נהג אגד תקף באלימות צעיר חרדי הכה אותו ורדף אחריו

צפו בתיעוד: נהג אגד בטבריה, מכה באלימות צעיר חרדי ורודף אחריו בשל וויכוח שהתפתח ביניהם במהלך הנסיעה. דובר אגד: אירוע חמור וחריג ביותר. מוצע למותקף להגיש תלונה (בארץ)

(צילום מסך, קבוצת החדשות החמות)

"הייתי עם עוד שני חברים באוטובוס ושמנו שירים ברמקול בווליום נמוך, אף אחד לא התלונן אפילו נהנו קצת אנשים, וגם הנהג לא ביקש לכבות", מספר מ', צעיר חרדי שחברו הותקף לנגד עיניו על ידי נהג אגד בקו 959 מירושלים לטבריה.

"לפתע, הנהג הערבי עצר בתחנה, קם לכיוונו של חבר שלי ותקף אותו וניסה גם לגנוב את הרמקול מהיד שלו. חבר שלי הזהיר אותו שיתקשר למשטרה ויתלונן על התקיפה והנהג ברוב חוצפתו אמר לו "תתקשר". חיכינו לניידת זמן מה כשהאוטובוס עוצר, פתאום הנהג חזר למקום שלו והמשיך בנסיעה", מספר הבחור בקבוצת "החדשות החמות".

"המשטרה חזרה אל חבר שלי, אך שום ניידת לא הגיעה כדי לטפל בנהג האלים שהמשיך לנסות לפגוע בנו בדרכים שונות" מספר מ' ומוסיף, "נעמדתי לסדר משהו באמצע הנסיעה ופתאום הנהג בלם עצירה חזקה, סתם באמצע הכביש בשביל שאני אפול, וברוך שלא עלתה בידו".

הסאגה לא הסתיימה בכך, "כשהגענו לתחנה מרכזית בטבריה, הנהג התחיל לקלל אותנו ולא הפסיק לרגע, עד שירדנו מהאוטובוס. שנייה לפני הירידה והוסיף וקילל אותנו בצורה וולגרית במיוחד. חבר שלי שלא הצליח כבר להתאפק ולשתוק סינן לעברו "אמא שלך" מה שהקפיץ את הנהג שתקף אותו וגם רדף אחריו הרבה זמן ובנוסף לכול, עמד ביציאה מהמרכזית ולא נתן לנו לצאת", מספר מ'.

בסרטון אותו הצליח מ' לצלם נראה בבירור הנהג מכה את הבחור ורודף אחריו תוך צעקות רמות.

דובר אגד למגזר החרדי, אריה פרנקל, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מבלי להיכנס לעצם הדברים ומבלי לדעת מה הרקע למה שנראה בסרטון ולמרות שמה שאנו רואים הוא חלקי בלבד אין ספק שמדובר באירוע חמור וחריג ביותר. מוצע למותקף להגיש תלונה למשטרה כדי שזו תוכל לבדוק ולחקור או לחילופין להגיש תלונה לחברת אגד כדי שהיא תוכל להפעיל את אמצעי האכיפה לבירור הנושא. בכל מקרה אגד לא מוכנה תהיה להשלים עם תופעות חריגות וחמורות מעין אלה הנראות בסרטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר