"פתאום עלתה לו הג'ננה לראש"

בחור הישיבה שהותקף על ידי נהג 'אגד': "ראינו שנאה בעיניים"

אוראל פיניש, תלמיד הישיבה שהותקף באלימות על ידי נהג אגד, מדבר: "הוא קפץ על חבר שלי וקילל, עניתי לו "אמא שלך" וזה העלה לו את הג'ננה לראש. הוא רץ וניסה לזרוק עליי אבן" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אגד, ארכיון. בקטן: מתוך סרטון התקיפה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"פתאום עלתה לו הג'ננה לראש": אוראל פיניש, תלמיד הישיבה החרדי שהותקף על ידי נהג אוטובוס של אגד בסוף השבוע שעבר, מדבר הערב (מוצ"ש) לראשונה בשיחה עם "כיכר השבת" על התקרית.

"היינו באוטובוס אני ועוד שני בחורים, נסענו מירושלים לטבריה, רצינו להתאוורר בכינרת בליל שישי. אני ישבתי מקדימה והם ישבו טיפה אחורה יותר והשמיעו בנגן ובוקסה שירים חסידיים.כולם נהנו והקשיבו והנהג לא אמר כלום".

אלא שבאמצע הדרך הכל השתנה: "פתאום הוא עוצר בפתאומיות, קופץ על חבר שלי ומנסה לקחת לו את הבוקסה. חבר שלי איים שיזמין משטרה והנהג החל להתווכח. המשטרה לא הגיעה והנהג המשיך לנסוע. הגענו לתחנה המרכזית בטבריה והנהג עצר בכוונה שוב בפתאומיות כדי שניפול".

"ירדנו יחד מאחורה והנהג החל לקלל ולנאץ, דברים שאי אפשר לחזור אליהם. אני עניתי לו "אמא שלך" בלי להרחיב. ואז פתאום עלתה לו הג'ננה לראש והוא צעק: "עד אמא שלי". הוא ירד מהאוטובוס, נתן לי בוקס ורצה להמשיך להרביץ לי. ברחתי, הוא המשיך לרדוף אחרינו ובהמשך הרים אבן כדי לזרוק עלינו.

סרטון התקיפה שפורסם ביום שישי ב"כיכר השבת"

"אני חושב שמדובר בהתנהגות איומה כלפי נוסעים חרדיים. גם אם היו לו טענות על המוזיקה או שחשב שאנחנו מפריעים למישהו, הוא יכל להגיד לנו את זה יפה. בחיים לא חשבתי שנהג של אגד יעבור ככה את הגבול וירים ידיים. אני לא יודע אם זה בגלל שהוא ערבי או בגלל שאני חרדי, ראינו את השנאה שלו בעיניים. אני מצפה שאגד יקחו אחריות וישעו אותו".

דובר אגד למגזר החרדי, אריה פרנקל, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מבלי להיכנס לעצם הדברים ומבלי לדעת מה הרקע למה שנראה בסרטון ולמרות שמה שאנו רואים הוא חלקי בלבד אין ספק שמדובר באירוע חמור וחריג ביותר. מוצע למותקף להגיש תלונה למשטרה כדי שזו תוכל לבדוק ולחקור או לחילופין להגיש תלונה לחברת אגד כדי שהיא תוכל להפעיל את אמצעי האכיפה לבירור הנושא. בכל מקרה אגד לא מוכנה תהיה להשלים עם תופעות חריגות וחמורות מעין אלה הנראות בסרטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר