הרב פינקל משחזר בבכי את הנס

"עמד מולנו מחבל עם מקלע, אבל הוא לא ירה, זה לא מובן"

איתן פינקל עשה אמש את דרכו עם אשתו וששת ילדיהם כשלפתע הגיח מולם מחבל, ירה ופגע ברגלו. כעת, הוא משחזר בבכי בבית החולים את רגעי האימה, המחבל שלא ירה והבריחה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90; וידאו: מתוך ynet)

איתן פינקל, חרדי תושב העיר נתיבות, נפצע אמש (מוצאי שבת) בפיגוע הירי בגוש עציון, מצבו קל עד בינוני, והבוקר הוא שחזר בבית החולים 'שערי צדק' את רגעי האימה ברכב כאשר אשתו וששת ילדיו ישבו ברכב עליו נורו יריות המחבל וניצלו בנס.

איתן שיחזר וסיפר בבכי: "כל הדרך הודנו לה' על הניסים שעשה אתנו. אי אפשר להבין בכלל, אי אפשר, זה לא יאומן, אנחנו משפה של שישה ילדים ברכב, אם הוא היה יורה כשאנחנו יורדים אליו.. למה אתה לא יורה?.. הוא בטוח פוגע במישהו, זה לא מובן, ה' עצר אותו, הוא מכוון אלי את הנשק ופוגע לי ברגל, נס, שאנשים יראו את החסד של ה'".

על הצורך לצאת ולדבר בתקשורת אמר: "אולי מישהו יתחזק, אולי זה ימנע אסונות מעם ישראל".

הוא הוסיף וסיפר: "צעקתי לאשתי 'מה עם הילדים'? היא השיבה לי 'לא משנה, סע - סע, אין זמן עכשיו, הילד שלי חנן בכלל לא הבין מה קרה, לא קלטו..'".

איתן הגיע לבקר בשבת את הוריה של אשתו, כשנשאל אם ישוב לשם הגיב בחיוך: "צריך לשאול רב, כיבוד הורים, אני גם לא אוהב לנסוע לשם, אבל זה מצווה".

"הגענו לצומת טי, אני ואשתי רואים שעומד מולנו מחבל עם מקלע, יוצא מהתא שעל יד הנהג, חצי גוף שלו היה מעל הגג של הרכב, מכוון עלינו, אנחנו נוסעים ומחכים לבום, אשתי צורחת וגם אני צרחתי. למה הוא לא ירה? אני לא יודע. רק כשלקחנו ימינה שמענו יריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר