גלגלים מתגלגלים

איך קרה שבאלבום אחד, שלושה שירים של חיים ישראל עוסקים ב"העולם גלגל"

התרגלתם למילים "הלילה", "חגיגה", "אמא", "כפיים" ו"שמח" שחוזרות על עצמן במוזיקה המזרחית? חיים ישראל דאג לכם למילים חדשות: "העולם גלגל", שחוזרות על עצמן בשלושה שירים שונים באלבומו החדש (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, האזינו להקלטה מתוך שידורי קול חי)

במוזיקה המזרחית יש לא מעט מילים שחוזרות על עצמן. אם אתם מאזינים קבועים אתם בטח מכירים אינספור שירי "הלילה", "חגיגה", "אמא", "כפיים" ו"שמח". מסתבר שאצל הזמר המזרחי חיים ישראל יש מילים פופולריות חדשות: "העולם גלגל".

בשלושה שירים מאלבומו (הכפול, אלא מה) החדש של חיים ישראל אותם הלחין אופיר כהן, מופיעות המילים "העולם גלגל" בהקשרים שונים. בשיר "אנא אנא" שר חיים ישראל: "העולם גלגל רק צריך מזל". אם עדיין לא הבנתם שהעולם עגול, חיים ישראל שב ושר לכם בשירו "יש ניצנים" ש"העולם גלגל שמסתובב". אם אתם ממש קשיי קליטה, גם בשיר "מחוגי הזמן" יזכיר לכם חיים ישראל ש"העולם גלגל".

מי ששם לב למסר שחוזר על עצמו הוא מפיק תכניתו של מנחם טוקר בקול חי, דודי איינהורן. במהלך התכנית נשאל חיים ישראל על כך והגיב: "לא שמתי לב לזה מרום שירים וזה, אבל כנראה שיש לו משהו עם גלגל". רוני רומי, המפיק הגיב בהומור: "הגלגל זה נראה לי מהקזינו שלי".

תקציר ההקלטה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר