בקלי קלות

כך פורצים מנעולים בשניות ספורות

אחרי שתראו את הסרטון הזה ספק אם תסמכו יותר על המנעולים שאמורים לשמור על החפצים שלכם מפני גנבים. סרטון שהועלה לרשת מציג שלוש דרכים פשוטות המאפשרות פריצת מנעול בזמן קצר (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(שאטרסטוק. וידאו: מתוך יוטיוב)

סרטון שעלה לרשת היוטיוב לפני כשבוע וכבר צבר מיליוני צפיות, מציג כיצד ניתן לפרוץ בתוך שניות ספורות מנעולים מסוגים שונים.

הסרטון מציג שיטה לפריצה באמצעים ביתיים, כך למשל תוכלו לפרוץ לרוב המנעולים על ידי החדרת שתי סיכות הידוק משרדיות לחריץ המפתח, ולגרום למנעול להיפתח בתוך שניות ספורות.

שיטה נוספת לפריצת מנעולים היא פשוטה יותר אך עובדת רק על סוגים מסוימים של מנעולים - החדרת מברג בכוח לחריץ המפתח עד לשבירת המנעול, מה שיגרום לפתיחת המנעול על ידי סיבוב המברג שהוחדר למנעול.

בנוסף, מוצגת שיטה מסוכנת יותר שעלולה גם להוות איום על מנעולים מסובכים יותר, אך רק אם אתם מחזיקים במפתח המקורי. על פי השיטה השלישית, על מנת לשכפל את המפתח תוכלו להניח אותו מעל למקור אש, כמו מצית סיגריות למשל, ומיד לאחר מכן להדביק אותו לדבק 'סלוטייפ', הדבק יקבל את צורת המפתח על ידי צבע הפיח שדבק במפתח, מכאן תוכלו להדביק אותו לחתיכת אלומניום דק כמו מכסה קופסת שימורים, ולגזור בצורת המפתח.

שיטות הפעולה שמשמשות את הגנבים ברחבי העולם רק מוכיחות עד כמה קל לפרוץ למנעולים הנפוצים, כך שלא ממש מומלץ להסתמך עליהם לשמירת חפצים יקרי ערך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר