לא מוותרים

משפחת אורון שאול חוסמת את הכניסה לכלא נפחא

משפחתו של החייל שנפל בצוק איתן וגופתו בידי חמאס נאבקת בעוז כדי לקדם את החזרתו לקבר ישראל. אתמול הגישו עתירה לבג"ץ והיום הם מנסים למנוע ביקור המשפחות אצל אסירי חמאס (בארץ)

נפתלי כץ | כיכר השבת |
חוסמים מעבר משאיות לעזה (צילום: פלאש 90)

משפחתו של החייל אורון שאול הי"ד שגופתו נמצאת ככל הנראה בידי חמאס, חוסמת בשעה זו (שני) את הכניסה לכלא נפחא, לקראת ביקורי המשפחות את אסירי חמאס.

במשפחה הסבירו שהם מוכנים להתעמת עם המשפחות, אך העימות לא יגיע לכדי אלימות. "אם תבוא משפחה לא ניתן להם לרדת", אמרו. "לא נאפשר להם לרדת. אם נצטרך להתעמת אז נתעמת. מבחינתנו זה לא יגיע לאלימות. נישאר פה עד שיסתובבו וילכו".

אביו של אורון אמר ל"כיכר השבת": "ברור לעם ישראל שאנחנו דורשים מהח"כים לעצור את כל ההטבות שיש לחמאס בכלא עד שישחררו את בננו והבג"ץ לא דחה אותנו אלא העביר את הדיון לכנסת".

"חסמנו היום את הביקורים של הערבים והצעד הבא שלנו יהיה יותר קשה ואנחנו דורשים לעצור את מעבר כרם שלום שלא יהיה כלום למחבלים רק אוכל בסיסי כדי שהם יתחננו להחזיר את אורון שאול" אומר אביו של אורון ומוסיף, "אנחנו מבקשים מהציבור מי שיכול להתפלל לקרוא תהילים להצלחת המערכה תבוא עליו ברכה כי אנחנו מאמינים שזה מאוד יעזור".

משפחת אורון יצאה למאבק בשבועות האחרונים למען החזרת גופתו של שאול. הם פתחו את המאבק כאשר חסמו בגופם את המשאיות לרצועת עזה וכדומה. אתמול (א') עתרו בני המשפחה לבית המשפט העליון כדי למנוע מהאסירים הערבים לצפות במשחק הכדורגל – גמר היורו שנערך אמש אך בית המשפט הכריע כי הזכות לא תשלל מהאסירים הביטחוניים.

"אין כל מניעה חוקית לאפשר לאסירים ביטחוניים לצפות בשידור משחק גמר אליפות אירופה בערוץ ציבורי", כתב השופט אורי שהם בהחלטתו וציין ש"לא התרשמנו כי קיים קשר בין איסור הצפייה במשחק הגמר לרצונם המובן של העותרים להפעיל לחץ על חמאס לשחרר את לוחמינו השבויים והנעדרים".

כאמור, מאז חתימת ההסכם עם טורקיה בו לא נכלל נושא הנעדרים והגופות, משפחת אורון פתחה במאבק סוער. למרות הכשלונות עד עתה היא לא מרימה ידיים וממשיכה במאבקה למען החזרתו של בנם לקבר ישראל.

פלאש 90

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר