המטען הנייד החדש שישנה את חווית המשתמש שלכם

מטען נייד עצמתי וקטן שמושק בימים אלו מאפשר טעינה אוניברסלית לסוגים שונים של מכשירים כולל המחשב הנייד שלכם. הדגם הזול ביותר שלו נמכר ב-99 דולר בתוספת דמי משלוח לישראל (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך: יוטיוב)

מטען נייד לפלאפונים זאת כבר המצאה ישנה ונפוצה, לעומת זאת מטען נייד בגודל סביר ובמשקל סביר למחשב הנייד זו כבר המצאה חדשנית שרבים מחכים לה.

OmniCharge הוא מטען נייד חדשני שמגיע עם מערכת חכמה לניהול צריכת חשמל, שלא רק יטעין את הסמארטפון שלכם אלא גם את הלפטופ, מטעני סוללה של מצלמות ועוד.

למכשיר החדש שמורץ עכשיו בקמפיין "אינדיגוגו" וזכה להצלחה גדולה יש אפשרות טעינה של עד 13 שעות עבודה בממוצע למחשב נייד, 9 טעינות של סמארטפון ועוד.

חלק מהייחודיות של המכשיר היא היותו אוניברסלי ומתאים לכמעט כל כבל ומכשיר חשמלי. יש לו שתי כניסות USB וכניסה עגולה של מטעני מחשב. כאמור, המטען כולל גם מערכת חכמה לניהול צריכת החשמל. הוא מזהה באופן אוטומטי איזה התקן מחובר אליו, ולפי זה מתאים את עוצמת ההטענה כדי להציג את הביצועים היעילים ביותר עבור המכשיר הספציפי וחוסך בחשמל.

המכשיר החדש מאפשר גם טעינה של עד שלושה התקנים במקביל ולדברי היצרן הסוללה שלו תחזיק בין שנתיים לשלוש.

לנו הישראלים תהיה מעט בעיה עם הדגם הראשוני שכן הוא מתאים ליציאת חשמל אמריקאית ויהיה צורך בשימוש של מתאם ישראלי. בנוסף, מדובר במכשיר שמחירו אפילו כעת עוד טרם ההשקה גבוה יחסית והדגם הזול ביותר שלו נמכר ב-99 דולר + דמי משלוח לישראל.

המוצר המסקרן שבהחלט נשמע שימושי הושק כאמור, במסגרת קמפיין מימון המונים בפלטפורמת אינדיגוגו במטרה לגייס 50,000 דולר, סכום אליו הגיע תוך יום אחד בלבד. כעת, כשנותר עוד חודש לסיום הקמפיין גויסו 220 אלף דולר מ-1481 תומכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר