"ככל אשר יורוך"

גדולי ישראל ביקשו, 'כיכר השבת' נענה: התחקיר החשוב נגנז

תחקירני 'כיכר השבת' עמלו על תחקיר מקיף שהעלה כשל חמור בגוף חרדי חשוב - אך ממצאיו לא יפורסמו • הסיבה: בקשתם האישית של גדולי ישראל לטפל באופן ישיר בכשלים שנחשפו (חרדים)

מערכת כיכר השבת | כיכר השבת |
התחקיר שנגנז (צילום: שאטרסטוק)

בחודשים האחרונים עמלה מחלקת התחקירים של "כיכר השבת", האתר החרדי המוביל בעולם, על תחקיר עיתונאי נרחב שעשוי היה לזעזע את אמות הספים במגזר החרדי בכלל ובקרב תלמידי הישיבות הקדושות בפרט.

בימים האחרונים, גובשו מסקנות התחקיר, ואלו העלו לצערנו תמונה ברורה וחד-משמעית, לפיה, התרחש למעלה מכל ספק כשל חמור ואף נפשע בהתנהלות גוף חרדי חשוב ובולט הקשור לעולם הישיבות.

מלבד זאת, גדולי ישראל שאמונים על הפיקוח על אותו גוף - מפאת הרגישות הרבה, היו אמורים לקבל עדכונים מלאים על הנעשה בו - אולם בפועל הדבר לא קרה והכשל החמור הוסתר אף מהם.

בימים האחרונים, לקראת פרסומו של התחקיר, הציג "כיכר השבת" את ממצאי התחקיר בפני גדולי ישראל, שנחרדו מחומרת הטענות, הכשלים והממצאים.

כגוף עיתונאי, המוביל בציבור החרדי, ששם לעצמו לחשוף עוולות ולפעול למען הציבור, ביקש "כיכר השבת" להביא לטיפול מקיף גם בפרשה עגומה זו ולשם כך עמלו צוות התחקירנים על הסיפור החשוב בכל התקופה האחרונה.

אולם כגוף תקשורת חרדי, האמון על שמיעה לגדולי ישראל ללא כל היסוס, "כיכר השבת" נענה לאלתר לבקשתם האישית של גדולי ישראל, לגנוז את פרסום התחקיר לעת עתה בכדי לאפשר להם להיכנס לעובי הקורה ולטפל באופן ישיר בכשלים החמורים שנתגלו.

"כיכר השבת", כלי התקשורת החרדי המוביל, ששם בראש סדר העדיפויות את הציות לגדולי ישראל, שמח על הזכות שנפלה בחלקו, לכבד את בקשתם האישית של גדולי ישראל ולגנוז את פרסום התחקיר מתוך מטרה שהכשלים שנחשפו בו יטופלו באופן אישי על ידי גדולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר