הבדרן החילוני ליאור דובדבני בביקור רוחני בנתיבות • צפו

הבדרן החילוני ליאור דובדבני התלווה ליוסי חיים מ'קול חי' לביקור בנתיבות, במסגרת ערב שידורים מיוחד של ערוץ 20, ביקר והתפלל בציון הבאבא סאלי ובציון באבא שלום. צפו בווידאו (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(באדיבות ערוץ 20)

הבדרן החילוני ליאור דובדבני התלווה ליוסי חיים מ'קול חי' לביקור בנתיבות, במסגרת ערב השידורים המיוחד של ערוץ 20 "מצדיעים לנגב", אשר ישודר הערב (שלישי) בשעה 19:00.

"ברוך הבא לקבר של הבאבא-סאלי ודקה לפני שאנחנו נכנסים יש לנו כאן את כל סממני הבאבא-סאלי". דובדבני שאל על סגולת החוט האדום וחיים הסביר: "הסגולה הידועה שעושים בקברים, לסובב את החוט האדום סביב הקבר שבע פעמים ולאחר מכן חותכים אותו וזו סגולה לשמירה".

דובדבני הפתיע את חיים וסיפר שהביא איתו כיפה מהבית: "זו כיפה שסבא שלי זכרונו לברכה הביא לי לבר המצווה יחד עם התפילין". השניים נכנסו לקבר הבאבא-סאלי, "תתפלל על כל דבר שיש לך, כל בקשה".

לאחר התפילה אמר דובדבני: "יש מן תחושה של התרוממות. דרך אגב, אני זיהיתי את פרקי התהילים משירים של מוש בן ארי ועידן רייכל. בעצם דוד צריך לקבל תמלוגים מאקו"ם!", אמר בהומור.

דובדבני ביקש דוגמא לנס ויוסי חיים סיפר על "אדם שהתגורר בנתיבות, היה נכה, זה היה ידוע לכולם והבאבא-סאלי הקים אותו". "אז בעצם נתיבות הפכה להיות כזאת קדושה בזכות הבאבא-סאלי?", שאל דובדבני. "לא רק", השיב חיים ולקח אותו לתחנה הבאה בביקורם בנתיבות, קברו של האדמו"ר רבי שלום איפרגאן זצ"ל.

"אגב, הבאבא-סאלי היה סנדק בברית המילה של בנו", סיפר. "בימי חמישי על פי רוב באים לפה המוני אנשים וקוראים פרקים מיוחדים, יש גם את מתקן הנרות שזורקים לתוכו נרות לזכרו של הבאבא-שלום. זה סוג של הילולה פרטית שנערכת כאן מידי יום חמישי".

צפו בווידאו באדיבות ערוץ 20

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר