פוש אחרון

מיקרוסופט במאמץ אחרון לקראת סיום קמפיין ההשקה של ווינדוס 10

ענקית התוכנה עושה הכל כדי לקדם את התקנת מערכת ההפעלה החדשה שלה במחשבים רבים ככל הניתן. בסוף החודש הזה יופסק השדרוג בחינם והמערכת תעלה כסף. בינתיים, הלקוחות מוטרדים (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ענקית הטכנולוגיה, מיקרוסופט מגדילה את הלחץ על המשתמשים לעבור למערכת ההפעלה החדשה שלה ווינדוס 10. עד עתה מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם קיבלו הצעות שדרוג חינמיות מהחברה ורבים מהמשתמשים התקינו את המערכת החדשה.

בסוף החודש הנוכחי, ב-29 ביולי 2016, תסיים החברה את קמפיין ההשקה שנחשב מוצלח בכל קנה מידה. מיקרוסופט הצליחה לצבור בתקופה זו יותר מ-350 מיליון מחשבים אישיים שעליהם הותקנה חלונות 10 בתוך פחות משנה (כ-20 אחוזים מכלל השוק, שמהווים מקום שני רק לפופולריות העצומה של חלונות 7), בין היתר תודות לנדנודים כמעט בלתי פוסקים לביצוע השדרוג שבמקרים רבים אף גררו תביעות כספיות נגד ענקית התכנה.

לקראת הסיום מגבירה החברה את מאמציה מבלי להתחשב בלקוחות שלא מעוניינים במערכת החדשה. מדובר בהודעה אשר משתלטת על כל שטח המסך של משתמשי החלונות 8 והחלונות 8.1, ומזכירה להם חגיגית כי אם לא ישדרגו עד לסוף החודש – כבר לא יוכלו לעשות זאת בחינם אף פעם. די מעצבן, במיוחד עבור משתמשים בסיסיים מאוד שעשויים להתבלבל למראה החלון החדש והמוזר (ואולי גם לשדרג באופן בלתי מכוון).

ההודעות השנויות במחלוקת הללו ייעלמו בסוף החודש הנוכחי, אך תמיכה רשמית במעבדים ורכיבי חומרה עתידיים רק על ידי חלונות 10 (ולא שום גרסה אחרת) כמיטב המסורת הקרטליסטית של מיקרוסופט אמורה להבטיח את המשך הצמיחה בפופולריות המערכת העדכנית גם בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר