ההספד המרגש

"אני לא יודע לדבר, יודע רק לשיר" - התייפח הפייטן בלוויית אמו

"מה יהיה על אבא? מה יהיה על כל המשפחה?" - בכה הפייטן משה דוויק מול מיטתה של אמו חנה, תושבת מודיעין עילית שנמחצה הבוקר למוות תחת הטרקטור שנפל בכניסה לחשמונאים (חרדים)

ההלוייה (צילום: ירון בן דוד, עבור "כיכר השבת")

מאות השתתפו היום (שלישי) אחר הצהריים, בהלוייתה הכאובה של חנה גאולה דוויק, שלא שרדה את עוצמת מכת הטרקטור שהתהפך עליה הבוקר בכניסה לישוב חשמונאים, ונפטרה מאוחר יותר מפצעיה הקשים, בבית החולים.

חנה דוויק ע"ה, שהתגוררה בשכונת הגבעה הדרומית שבעיר מודיעין עילית, היתה מוכרת במעשי החסד שלה, בליבה הטוב ובהארת פניה לכל. בעלה הרב מאיר, הוא דמות תורנית מובהקת ומוערכת בשכונה ובבית הכנסת 'אבי עזרי' בו הוא שוקד על תלמודו.

בנה, כאמור, הוא הפייטן משה דוויק, ובהלוייתה היום הוא התקשה לדבר: "מה יהיה על אבא? על כולנו - האחים, האחיות, המשפחה?".

"אני לא יודע לדבר, אני יודע רק לשמח אנשים בשירה. אני רוצה לבקש ממך בשם כולם סליחה ומחילה", התייפח הבן שאיבד כך לפתע את אמו הצדקת, בתאונה מזעזעת שעל פי התחקיר הראשוני שביצעה המשטרה בשטח, נגרמה בשל מהירות מופרזת בה נסע נהג המשאית שנשא עליו את הטרקטור הקטלני.

בנה של חנה גאולה דוויק מספיד (צילום: ירון בן דוד, עבור "כיכר השבת")

כזכור, בבית החולים עדיין נלחמים על חייה של הפעוטה הדס בת אבישג בת החמש, שנפצעה אף היא באורח אנוש בתאונה - כשאמה ועוד כמה עוברי אורח יצאו בנס מהאירוע הקשה עם פציעות קלות בלבד.

צילום: ירון בן דוד, עבור "כיכר השבת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר