פרסום ראשון

אלפי יח"ד ומאות מיליוני שקלים יועברו לעיריית בית שמש

שר השיכון גלנט שביקר היום בעיריית בית שמש התחייב להעביד מאות מיליוני שקלים לבניית 3,000 יחידות דיור חדשות בעיר, במקביל יעביר המשרד תקציבים לפיתוח מוסדות חינוך (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
גלנט ואבוטבול בישיבה (יח"צ)

פרסום ראשון: במסגרת ביקורו שר הבינוי והשיכון ח"כ יואב גלנט וצמרת משרדו בעיריית בית שמש, הגיע שר השיכון להסכם עם ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, להסכם גג לפיו משרד השיכון יקצה 300,000,000 מליון שקלים בשנים הקרובות לפיתוח עוד 3,000 יחידות דיור בעיר.

בביקור התחייב גלנט כי "בימים הקרובים נשלים את המשא ומתן להסכם הגג עם עיריית בית שמש, במסגרתו ישווקו 3000 יחידות דיור מדי שנה, ויוקצו 300 מיליון שקל במהלך השנים הקרובות עבור פיתוח העיר והשלמת תשתיות בשכונות הקיימות, במקביל נפעל מול משרד החינוך האחראי לבניית מוסדות החינוך על מנת שבניית בתי הספר תסתיים עוד לפני אכלוס השכונות בדיירים החדשים".

גלנט הוסיף: "אני מלא הערכה לראש העיר מר משהאבוטבול ולחברי המועצה מהסיעות השונות על שהשכילו להתאחד ואני מברך על הצטרפות הליכוד לקואליציה העירונית, זהו צעד חשוב ונחוץ לפיוס ורגיעה בעיר"

"הסיפור של בית שמש הוא הרבה מעבר לגבולות המונציפאליים של העיר והוא משמש כמקרה בוחן עבור מדינת ישראל כולה, בסוגיה הרגישה של יחסי חרדים חילוניים והאפשרות של דו קיום בערים מעורבות, לכן אני מצדיע להנהגה המקומית על ההבנה הזו והפעילות המשותפת באחדות ושלום" סיים שר השיכון.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אמר בדיון כי "לא נוכל לקדם שיווקים להקמת שכונות חדשות בעיר, אם לא שנהיה בטוחים שנוכל לספק לאותם תושבים עתידיים את הדרוש להם בצורה סבירה ותקינה, דהיינו פיתוח מושלם של תשתיות השכונה, כבישים, מדרכות ופארקים, אך בעיקר בניית מוסדות חינוך וציבור, שייבנו במקביל לבניית יחידות הדיור. לא נאפשר יותר מצב שבניית יחידות המגורים מסתיימת ואילו בניית מוסדות הציבור אשר נבנים ע"י משרדי הממשלה הרלוונטיים מתמהמהת".

"בעיר בית שמש ישנם פרויקטים לכל המגזרים, אך על מנת שנוכל למשוך לעיר אוכלוסייה מגוונת אנו זקוקים לסיוע של משרד השיכון בפרויקטים תומכים ולכן אנו דורשים להכניס זאת לתוך הסכמי הגג עם משרד השיכון" אמר ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר