בקשת המשטרה נדחתה

נהג תאונת הטרקטור נשלח למעצר בית בלבד

חנה גאולה דוויק ע"ה נמחצה אתמול למוות תחת הטרקטור שנפל ממשאיתו; הילדה הדס לוי נפצעה אף היא ועדיין נלחמת על חייה - אך בית המשפט החליט לשלוח את הנהג למעצר בית בלבד (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90 ומדברים תקשורת)

זכריה בראשי, נהג המשאית שממנה נפל אתמול (רביעי) הטרקטור והרג את חנה גאולה דוויק ע"ה ממודיעין עילית, נשלח היום למעצר בית עד יום שישי - כך החליט בית משפט השלום בירושלים.

בכך דחה בית המשפט את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בו היה נתון מאתמול בבוקר, בשל החשד כי הוא נסע במהירות מופרזת ולא קשר את הטרקטור כנדרש.

במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הנהג ביומיים, ציין סניגורו, עו"ד דודו עמר, כי ברשי כואב כאב אמיתי על האירוע וכי לא נשקפת ממנו מסוכנות ועל כן יש לשחררו למעצר בית. השופט דוד שאול גבאי ריכטר דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של בראשי, ונימק זאת בכך ש״עבירות מן הסוג הזה מגלמות את הטרגדיה שיכולה להתרחש ביחס לכל אדם תוך כדי שימוש בכלי רכב ושימוש בדרך. בדרך כלל ישנה הסכמה על שחרור בתנאים שכן מדובר לרוב על אנשים מועדים. אני סבור שהגם שקיימת מסוכנות הרי שהעובדה שהוא לא ינהג בתקופה הקרובה יכולות לאיין את המסוכנות״.

כזכור, בתאונה שהתרחשה בכניסה לישוב חשמונאים בסמוך למודיעין עילית, גם נפצעה אנושות הילדה בת ה-4, הדס לוי, המאושפזת עדיין ביחידה לטיפול נמרץ לילדים בבית החולים שיבא שבתל השומר. שמה לתפילה: הדס בת אבישג.

קרובי משפחה שהגיעו לבית החולים ביקשו מהציבור להתפלל לרפואת הילדה. לטענתם, האם שנפצעה התריעה על כך שהנהג נסע בצורה פראית: "כמה דקות לפני האירוע, כשראתה איך הוא נוהג, היא אמרה לסובבים אותה שהנהג נוסע בצורה לא בטיחותית. לאחר זמן קצר קרה האסון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר