הפרס יבוטל?

הזמר שולי רנד הודה בגרימת חבלה ברשלנות

הזמר והיוצר, שולי רנד, הודה לפני כחודש בחבלה ברשלנות בבת משפחה. רנד עצמו אמר בדיון: "אני מבין במה אני מואשם". ח"כית ממרצ כבר הזדרזה לקרוא לבטל את הפרס בו זכה השבוע (ברנז'ה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי, פלאש90)

הזמר והיוצר, שולי רנד, מסתבך? לאחר שבשבוע שעבר נמלט ממשפחתו בשל עול החובות האדיר שעל כתפיו, מתפרסם היום (רביעי) כי הוא לאחרונה הודה על תקיפה וגרימת חבלה והוא צפוי לעונש שיוטל עליו בהמשך.

על פי כתב האישום שנחשף ב"ישראל היום" והוגש נגד הזמר בחודש ינואר אשתקד, בשעת אחה"צ החזירה קרובת משפחתו שקית שהייתה שייכת לו. רנד עצמו ניסה לקחת את השקית ממנה ובמאבק בין השניים נפלה בת המשפחה על הרצפה וכתוצאה מכל נגרמו לה שפשופים ואדמומיות בצווארה.

בסוף חודש מרץ השנה הגיע פרקליטו של רנד, עו"ד אשר אוחיון, להסדר טיעון לפיו רנד יחזור בו מכפירתו, יודה בכתב האישום ויקבע כי ביצע את המיוחס לו.

רנד עצמו אמר בדיון: "אני מבין במה אני מואשם, ומבין שאם אודה בעובדות כתב האישום ייקבע כי ביצעתי את העבירה המיוחסת לי ובית המשפט יטיל עליי עונש". התובע בדיון, עו"ד אריה ברנד אמר: "אנו מייחסים חשיבות רבה לכך שהנאשם לקח אחריות על העבירה שמיוחסת לו בכתב האישום, וגם המתלוננת הביעה את ברכתה ושמחתה שכך העניין הסתיים".

שופט בית משפט השלום בירושלים דב פולוק הרשיע את רנד ובחודש נובמבר השנה יתקיים דיון לטיעונים לעונש. בעקבות הדברים נשמעת ביקורת כנגד משרד החינוך שהודיע בתחילת השבוע על הענקת פרס מפעל חיים לשולי רנד.

כזכור, בשבוע שעבר פנתה אשתו, מיכל, לתקשורת ואמרה כי הוא נעלם והותיר אותם בבית מלון בירושלים ללא דירה וללא יכולת לשלם את חובם. היא טענה כי היא חוששת לשלומו וביקשה סיוע. בפועל התברר לאחר מכן כי רנד התארח אצל חברו בעופרה לשם ברח כדי להימלט מלחץ החובות הכבדים אליהם הגיע שנאמדים בכ-3 מיליון שקל.

מנהל התקשורת של שולי רנד מסר כי ״מדובר בטענות ישנות וממוחזרות אשר עולות שוב כחלק מניסיונותיה של מיכל רנד לפגוע אישית ומקצועית בבעלה. למרות ניסיונות אלו ומתוך רצון לשמור על כבודם של ילדיו ואשתו מזה 25 שנים, שולי לא יתייחס בכלי התקשורת לנושאים אישיים הנוגעים לו ולמשפחתו״.

בעקבות הדברים, חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ), קוראת היום לשר החינוך נפתלי בנט לחזור בו מהחלטתו השבוע להעניק לרנד את פרס ´מפעל חיים´. "להשקפתי", כותבת רוזין לשר בנט, "בהענקת פרס מפעל חיים לאדם יש להעניק משקל לא רק לתוצרים שהפיק בתחום המוגדר אלא גם לאישיותו והשפעתו על החברה בכלל המישורים. חוששתני שבמקרה של רנד, במישור האישי ובסביבתו הקרובה השפעה זו לא היתה חיובית כלל ועיקר". במשרד החינוך סירבו להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר