יוצא לחופשי?

הרשות לשיקום האסיר ממליצה לשחרר את משה קצב

הרשות לשיקום האסיר בשירות בתי הסוהר פרסמה דו"ח חדש לפיו נקבעה דרך טיפולית לשיקומו של הנשיא לשעבר משה קצב וממליצה לשחררו לאלתר. ועדת השחרורים תדון בנושא בשבוע הבא (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
משה קצב (Gideon Markowicz/Flash90)

הרשות לשיקום האסיר בשירות בתי הסוהר פרסמה היום (רביעי) דו"ח הקובע כי נקבעה דרך טיפולית לשיקומו של הנשיא לשעבר משה קצב, בעקבות כך ממליצה הרשות לשחרר את קצב לאלתר. בעקבות חוות הדעת החדשה של הרשות לשיקום האסיר, עולים הסיכויים של קצב להשתחרר בשחרור מוקדם.

בשבוע הבא אמור קצב לעמוד בפני וועדת שחרור האסירים שתדון בעניינו בעקבות הדו"ח החדש. כאמור בעקבות הדו"ח עולים משמעותית הסיכויים לשחרור אך ישנם עוד מספר פרמטרים העומדים בפני וועדת השחרורים שתכריע בנושא.

כזכור, קצב שנידון ל-7 שנות מאסר ביקש לפני מספר חודשים להשתחרר, זאת לאחר שריצה שני שליש ממאסרו. הוועדה החליטה לדחות את בקשתו של קצב לשחרור מוקדם בעקבות העובדה כי קצב לא הביע חרטה על מעשיו ולא עבר הליך שיקומי בבית הכלא.

בשבוע שעבר הורה בית משפט המחוזי מרכז שבלוד לכנס שוב את וועדת השחרורים לדיון בעניינו של קצב, כעת תאלץ הוועדה להכריע אם לקבל את המלצת הרשות לשיקום ולשחרר את קצב או שתחליט להתעקש על התנאים האחרים הנהוגים בשחרור מוקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר