שובו בנים

הפיוס המשפחתי נמשך: הנגיד הבריטי והבן הברסלבר רקדו

הפיוס שהתקיים בתחילת השבוע בין הנגיד יצחק שפירא לבנו הרב פנחס שפירא נמשך: היום שלישי הגיע שפירא האב לבית המדרש של מכנובקא-בעלזא ופצח בריקוד משותף עם בנו. תיעוד (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדואר האדום של "כיכר השבת")

הפיוס שהתקיים בתחילת השבוע בין הנגיד יצחק שפירא לבנו הרב פנחס שפירא, כאשר הראשון השתתף בשמחת נישואי נכדתו לאחר נתק בין 20 שנה בין הצדדים, נמשך גם במהלך השבוע.

לאחר שהנגיד הבריטי הנחשב לאיש חסד ידוע ולאיש הקשר בין השגרירים הזרים בישראל לציבור החרדי השתתף בחופת נכדו וכובד בברכה אחריתא, הגיע הנגיד להשתתף בסעודת שבע ברכות אותה ערך עבורו הרבי ממכנובקא-בעלזא ביום שלישי בצהריים בבית מדרשו ברח' רש"י בבני ברק.

הרבי אשר יחד עם חסידו המליארדר החרדי אליש אנגלנדר הנחשב לידידו של שפירא היה מאלו שדחפו את השלום המשפחתי אשר כעת התקדם באופן משמעותי.

השמחה התקיימה עבור מספר אורחים מצומצם יחסית משפחה ומקורבים בלבד כאשר גם האדמו"ר מדושינסקיא שהיה אף הוא מעורב במאמצי השלום משתתף בשמחה. במהלך האירוע החגיגי התרגשו הנוכחים כאשר הנגיד רקד עם בנו בהתלהבות רבה במשך דקות ארוכות.

הסיכסוך בין האב לבן החל בתקופת לימודיו הישיבה כאשר התקרב לחסידות ברסלב והדבר לא היה לרוחו של אביו. מאז נוצר נתק זאת למרות פגישות נדירות מפעם לפעם. לאחרונה לקראת חתונת נכדתו עמלו אדמו"רים ועסקנים להשכין שלום בתקווה שהפעם זה יימשך לעד והצדדים יותירו את האיבה הישנה מאחוריהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר