בצל פסיקת בג"צ

ניצחון חרדי: 'המצעד' שתוכנן בבאר שבע בוטל

מארגני המצעד בבאר שבע ביטלו את המצעד שתוכנן להתקיים מחר בעיר בעקבות פסיקת בית המשפט לא לאפשר לו לעבור ברחוב הראשי. הרב יהודה דרעי ל"כיכר השבת": "שקלתי להתפטר" (ארץ)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
הרב יהודה דרעי (Kobi Gideon / Flash90)

ניצחון לחרדים בבאר שבע: מארגני 'המצעד' בבאר שבע הודיעו הערב (רביעי) כי החליטו לבטל את המצעד שתוכנן להתקיים מחר בעיר. הודעת המארגנים מגיעה בעקבות פסיקת בית המשפט העליון שאימץ את החלטת המשטרת למנוע את מעבר המצעד ברחוב הראשי בבאר שבע.

הרב יהודה דרעי, רב העיר באר שבע, אמר בשיחה עם"כיכר השבת": "אני מאוד שמח שבית המשפט הכיר בעובדה שמה שרצו לעשות זה לפגוע בציבור ובשלום הציבור, המשטרה הציגה הוכחות שהמצעד עלול להוות סכנה לשני הצדדים".

הרב דרעי מוסיף כי "אני שמעתי במפורש אנשים שלא היו מוכנים שזה יקרה בעיר. עכשיו אנחנו שמחים שהמצעד בוטל לגמרי. אנחנו היינו אומרים לעשות עצרת בכדי למנוע את זה" אמר הרב והוסיף כי "היופי של העיר באר שבע שאין כאן מלחמות בין החילונים לחרדים, כל החנויות סוגרות בשבת - בדרכי נועם".

הרב דרעי מוסיף ומצהיר כי המצעד אמור היה לפגוע ברגשות וכי שקל להתפטר: "חשבתי מאוד להתפטר מהתפקיד של רב העיר אם זה היה יוצא לפועל" הוא אומר ל'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר