התפתחות בבדיקה נגד נתניהו

ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, ארי הרו, עוכב לחקירה

ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של נתניהו, עוכב לחקירה בנתב"ג על ידי חוקרי להב 433 מיד בירידתו מהמטוס. הערכה: מדובר בהמשך הבדיקה המשטרתית נגד ראש הממשלה נתניהו (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו עם ארי הרו (משמאל) ופרח לרנר (מימין) (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

ארי הרו, מי שהיה ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת הבוקר (חמישי) בנתב"ג ועוכב לחקירה.

עם נחיתתו בישראל, המתינו לו חוקרי יחידת לה"ב 433 ובקשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה. במשטרה מדגישים כי עד כה הוא לא נעצר. גורמים שונים מעריכים כי מדובר בהמשך הבדיקה בפרשת בנימין נתניהו החדשה.

יצוין, כי בשנה האחרונה נחקר הרו בפרשה אחרת, בחשד לניגוד עניינים בזמן שכיהן בתפקידו, אך החקירה הסתיימה. וכאמור, ככל הנראה מדובר בהמשך בדיקת פרשת נתניהו.

כזכור, בתחילת השבוע נמסר מטעם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כי: "בעקבות מידע שהתקבל בעניינים הנוגעים בין היתר לראש הממשלה, ושהוצג בפני היועץ המשפטי לממשלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, קיים היועץ מספר דיונים בהשתתפות פרקליט המדינה, גורמים בכירים נוספים במשרד המשפטים ואגף החקירות והמודיעין במשטרה" נמסר ממשרד המשפטים, "בסיומם, החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על קיום בדיקה בנושא. יודגש כי המדובר בבדיקה וכי לא נפתחה חקירה פלילית בעניינו של ראש הממשלה".

במשרד המשפטים הבהירו כי "בימים האחרונים, פורסמו בתקשורת ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לפרסומים אלה או לפרט בנוגע למהלכי הבדיקה".

עוד נמסר כי "היועץ המשפטי לממשלה ער לחשיבות בהבאת הדברים לידיעת הציבור. הנושא נשקל מעת לעת בכפוף לצורכי הבדיקה. האמור בהודעה זו הובא ע"י היועץ המשפטי לממשלה לידיעת רה״מ מוקדם יותר היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר