'כיכר לשבת' • מסכמים שנה

הגאון רבי דוד לאו: השיעור ב"כיכר השבת" מגיע לכל פינה בעולם

במשך שנה שלמה, "כיכר השבת" מארח, מדי שבוע, שיעור על פרשת השבוע מפי הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. כעת, בפתח השנה השנייה, הרב לאו מספר על התגובות מכל העולם (יהדות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

"הנה חלפה לה שנה ומתחילים אנו סבב שני של דברי תורה ב"כיכר השבת". זכות היא לנו, זכות גדולה להיפגש מידי שבוע ולהפיץ דברי תורה", כך פותח הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, את דברי הברכה המיוחדים ל"כיכר השבת", בפתח השנה השנייה לשיעור התורני שהפך בשנה החולפת למופץ בכל רחבי העולם.

>> כיכר לשבת - עם הרב דוד לאו <<

הרב הראשי מספר על התגובות הרבות שהוא מקבל בכל פינה בעולם על השיעור המתפרסם ב"כיכר השבת": "אני יכול להגיע ללונדון, לפגוש אנשים בארה"ב או כאן בארץ, אנשים שמגיעים מתפוצות שונים ויכולים למסור דרישת שלום, ויכולים לומר 'שמעתי את דברי התורה', אני נכנסתי ל'כיכר השבת' וקיבלתי את החיזוק הנוסף'".

הרב הראשי עם כתב "כיכר השבת" ישי כהן המרכז את פרויקט שיעורי התורה באתר

"אחרי שנה שבה זכינו שהתקיים 'מה טובו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל ' כאן יש לנו אוהל, כאן נטענו את האוהל, כאן הקמנו את המשכן לדברי תורה", מוסיף הרב לאו.

"הנה השבת", הוסיף הרב הראשי, "מתחילים בשעה טובה סבב נוסף ומקוים לזכות לכוון לאמיתה של תורה, לזכות להפיץ את תורת הקדוש ברוך הוא בכלל ישראל, לזכות על ידי האמצעים שהקב"ה מאפשר לנו להראות ולראות את תורת ישראל".

צפו בדברי הברכה של הרב הראשי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר