"יישר כוחכם"

הגר"ח קנייבסקי בברכה אישית למנהלי אלקטרה מיזוג אוויר

ראשי חברת מיזוג האוויר המובילה הציגו בפני מרן שר התורה את ההתקן הבלעדי במזגני אלקטרה המונע חשש חילול שבת. מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "נמשיך את שיתוף הפעולה ההדוק עם הציבור החרדי" (חרדים, שיווקי)

הנהלת 'אלקטרה מיזוג אוויר' עם מרן שר התורה. (צילום: יחצ)

הנהלת "אלקטרה", חברת מיזוג האוויר המובילה בישראל, נכנסה בשבוע שעבר למעונו של שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א והציגה בפניו את הפתרון ההלכתי הבלעדי בנושא שמירת השבת.

מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים מר יגיל וויט וסמנכ"ל השיווק מר דרור ריזנברג פרטו על התקן המהדרין המיוחד המתאים לכל מזגני החברה, גם רגילים וגם אינוורטר, המונע חשש חילול שבת.

כזכור, 'אלקטרה' הייתה הראשונה להיענות לפניית רבני ארגון 'משמרת השבת' והשקיעה משאבים בהתקן ייחודי של חברת גלביט, המונע הפעלת פונקציות בשבת – חשש הקיים במזגנים חדישים. ההתקן התקבל באהדה רבה בקרב רבים מבני ציבור יראי ה' מקדשי שביעי.

מרן שר התורה שוחח עם ראשי החברה שלא כהרגלו דקות ארוכות, והתעניין בפרטים הטכניים של ההתקן ההופך את השימוש בשבת במזגנים אלו למהדרין. בשיחה זו אף עלה נושא העזרה לקהילה של חברת אלקטרה, שנענתה ברצון לארגון "שותפים לתורה" ופרסה את חסותה על חלוקת המלגות הקרובה לעמלי התורה.

מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א התבטא בחמימות רבה כלפי מנהלי החברה על הירתמותם למען קדושת השבת ועמלי התורה, והביע את שמחתו ע"י ברכות אישיות ובמילים "יישר כוחכם".

מנהלי חברת אלקטרה הביעו את התרגשותם מהביקור הנדיר והממושך במעונו של שר התורה. מנכ"ל 'אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים' מר יגיל וויט אמר:

"זכינו בברכתו הנאמנה של מרן הגר"ח קנייבסקי. שמחנו להיות הראשונים שנרתמים לנושא השבת בפיתוח התקן המהדרין, מתוך הקשר העמוק של החברה עם הציבור החרדי והבנת צרכיו ההלכתיים והעסקיים. כחברת מיזוג האוויר המובילה בישראל, נמשיך את שיתוף הפעולה ההדוק עם החברה החרדית, ומה מתאים יותר מאשר סיוע לעמלי התורה דרך ארגון 'שותפים לתורה' בכדי שיוכלו להמשך ולשקוד על תלמודם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר