סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת"

סיכום החדשות החשובות מהבוקר. מידי צהריים נגיש לכם את סיכום האירועים. ראש לשכתו לשעבר של נתניהו נעצר בשדה התעופה, בית הדין הגדול פסק מאסר ממושך לסרבן גט חרדי והמחבל מבניין פנורמה מודה ומתחרט (כל החדשות)

מערכת כיכר השבת | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של נתניהו, עוכב לחקירה בנתב"ג על ידי חוקרי להב 433 מיד בירידתו מהמטוס. הערכה: מדובר בהמשך הבדיקה המשטרתית נגד ראש הממשלה נתניהו.

דייני בית הדין הגדול פסקו 5 שנות מאסר על סרבן גט חרדי שנפסק כי עליו לגרש את אשתו אך הוא מתחמק. "אין ספק שהגדרתה של אישה זו הוא כ'שבויה' שידיה כבולות בכבלי העיגון", כתבו.

הוא רצח באכזריות, על ידי סכין שלקח משיפודיה, את הרב אהרן יסייב וראובן אבירם הי"ד בפיגוע בבנין פנורמה בת"א לפני 8 חודשים. כעת הוא מודה במעשה אבל טוען: "אני מתחרט על זה".

פרוטוקול נדיר מישיבת הרבנות הראשית לפני 25 שנה חושף את דעתו הנחרצת של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שאין להתיר פגיעה בשום חלק של הכותל המערבי, כולל הדרומי וכלל הרחבה העליונה.

הפעם זה לא גבה קרבנות בנפש, אך זה יכל להסתיים אחרת: כמה נערים החליטו לממש רצון נקמה שפעפע בהם לאחר הפיגוע בשרונה בתל אביב, והציתו רכבים ערביים בצפון. הם הודו במעשה.

הפייטן משה דוויק, אביו וכל בני המשפחה, יושבים שבעה על פטירת אמם חנה גאולה ע"ה, שנמחצה תחת טרקטור. הראשל"צ הגאון רבי שלמה עמאר הגיע אמש לנחם את המשפחה • צפו בתיעוד.

השבת נרמסת ברגל גסה: כעת כפר סבא על המוקד - לקראת פתיחתו של קניון גדול במרכז העיר, מה שמקומם את התושבים החרדים, מתוכננת מחאה המונית על כך כבר במהלך השבת הקרובה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר