טרגדיה

נפטרה הילדה הדס לוי שנפצעה אנושות בתאונת הטרקטור

הדס לוי בת ה-4 שנפצעה קשה מאד בפיגוע והייתה במחלקה לטיפול נמרץ, נפטרה הלילה מפצעיה והפכה לקרבן השני של התאונה המחרידה בה מחץ הטרקטור גם את הגב' דוויק ע"ה (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

טרגדיה שניה סביב התאונה המחרידה שאירעה השבוע בפתח הישוב חשמונאים ליד מודיעין עילית. הילדה הדס לוי ע"ה בת ה-4 שנפצעה אנושות כאשר טרקטור ענק נפל מהמשאית עליה הועבר ומחץ את הילדה וגרם לה לפגיעות קשות. אמה שהייתה לידה נפצעה קל.

לטענת קרובי המשפחה, האם שנפצעה התריעה על כך שהנהג נסע בצורה פראית: "כמה דקות לפני האירוע, כשראתה איך הוא נוהג, היא אמרה לסובבים אותה שהנהג נוסע בצורה לא בטיחותית. לאחר זמן קצר קרה האסון".

בתאונה הקשה מצאה את מותה גם הגברת חנה גאולה דוויק ע"ה שנפטרה מפצעיה זמן קצר לאחר התאונה. מחקירת המשטרה עלה כי נהג הטרקטור נסע במהירות גבוהה מידי שהביאה לכך שבכיכר הועף הטרקטור שלא היה קשור מספיק טוב. הנהג שוחרר השבוע למעצר בית.

קובי רוזנשטיין, מתנדב במד"א ו'איחוד הצלה', טיפל בתאונה הקשה ובשיחה עם "כיכר השבת" הוא מתאר כי מדובר באחת התאונות הקשות שטיפל בימי חייו.

"יצאתי בדיוק מביתי ביישוב מתתיהו והייתי על הכביש", מספר רוזנשטיין ל"כיכר השבת", "לפתע קיבלתי קריאה ולאחר מספר דקות ראיתי את הטרקטור ההפוך. יצאתי מהרכב וניגשתי להגיש עזרה".

"מדובר באחת התאונות הקשות שראיתי בחיי, המראה היה מזעזע", הוא מספר בכאב. "לטפל בילדה קטנה ללא הכרה כאשר הכלי העצום הזה נופל עלי". לדברי רוזנשטיין: "פעלנו במהירות מרבית תוך מאמצי החייאה ממושכים ובחסדי שמיים לאחר דקות ארוכות שב הדופק לילדה הקטנה".

כאמור, לאחר מאבק של היחידה לטיפול נמרץ לילדים בבית החולים שיבא שבתל השומר עם פציעותיה החמורות של הילדה, היא נפטרה הלילה למרבה הצער מפצעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר