מקפיא דם

תיעוד דרמטי: כך בוצע הפיגוע הרצחני בצרפת

רגעי הפיגוע הקשה בעיר ניס שבצרפת צולמו מזוויות שונות על ידי חוגגים תמימים שלפתע ראו משאית ענק דוהרת לכיוונם. 80 הרוגים וכמאה פצועים 18 מתוכם במצב אנוש • צפו בתיעוד (בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום מסך טוויטר)

צפו בשניות הראשונות של הפיגוע הקשה שאירע בעיר ניס שבצרפת סמוך לחצות הלילה שבין חמישי לשישי. משאית גדולה שננהגה בידי מהגר טוניסאי בן 31 נסעה לתוך המון החוגגים שהשתתפו באירוע של "יום הבסטיליה" ונסעה בתוכם כ-2 קילומטר. 80 הרוגים ולפחות 100 פצועים כתוצאה מהפיגוע.

מדובר באירוע קשה במיוחד, עשרות גופות של הרוגים ופצועים היו מוטלים על הכביש כשההמון נמלט בצרחות אימים. בכלי תקשורת צרפתיים דיווחו על קולות ירי שנשמעו באזור. גורמי חקירה ועדי ראייה סיפרו כי לאחר שהנהג, צרפתי ממוצא טוניסאי, דרס חוגגים הוא ירד מהרכב וירה בהם באקדחו עד שחוסל על ידי כוחות הביטחון המקומיים.

במשטרה המקומית מעריכים כי המחבל, שנהרג מירי השוטרים, תכנן להמשיך במסע הרצח שלו שכן בתוך המשאית נתפסו תחמושות ורימוני יד.

נשיא צרפת פרנסואה הולנד התייחס למתקפה ואמר: "צרפת הותקפה ביום החג הלאומי שלה, סמל החירות. המדינה כולה נמצאת תחת איום הטרור האיסלאמי. שום דבר לא יגרום לנו לוותר על רצוננו להילחם נגד הטרור. אנו עומדים להגביר את מאמצינו בסוריה ובעיראק נגד אלה שתוקפים אותנו בשטח שלנו".

עד כה אף ארגון טרור לא לקח אחריות לפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר