"זו היהדות היפה"

קידוש השם: בחורי הישיבה ריגשו את מנחה הטלוויזיה אסי עזר

מנחה הטלוויזיה אסי עזר הגיע לתפילה בכותל המערבי, ובדרך פגש קבוצה של בחורי ישיבה שישבה וניגנה ברחובה של עיר והצליחה לרגש אותו: "זו ישראל היפה, זו היהדות היפה" כתב בפייסבוק (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אסי עזר, ארכיון (Kobi Gideon / FLASH90)

מנחה הטלוויזיה הפופולרי אסי עזר, הגיע אתמול לביקור בירושלים וחזר נרגש לאחר שפגש בקבוצת בחורי ישיבה שהתיישבה ברובע היהודי ושרה. "ערב קסום" כתב עזר בפייסבוק שלו, "זו ישראל היפה, זו היהדות היפה, המחבקת, המקבלת, הקדושה".

"אתמול עברתי חוויה מדהימה בירושלים" כתב עזר וסיפר שהגיע לביקור שגרתי בבירת ישראל, "אני עושה את זה הרבה עם תיירים מחו"ל, הסיבוב הרגיל של הכותל, ים המלח, וכו'... אתמול זה היה אחרת. אתמול החלטנו ליסוע לכותל בלילה. פעם ראשונה שאני שם לקראת חצות, והאוירה היתה קסומה. עשרות מתפללים, הכל מואר, כל כך יפה" כתב עזר.

"אני מוכן להישבע שכשהנחתי את כף ידי על אחד מאבני הכותל הרגשתי את זרימת האנרגיה של המקום. ולאורך כל הזמן שהיינו ליד הכותל, שמעתי שירה / תפילה כל כך יפה שמגיעה מלמעלה, מהרובע היהודי".

בחורי הישיבה שריגשו את עזר (מתוך עמוד הפייסבוק של עזר)

"רגע לפני שחתכנו חזרה למלון, המשיך וכתב עזר כי לא התאפק וביקש להציץ ולראות מה השירה הזאת. "ושם, במעלה המדרגות, לצד פסל המנורה המרהיב, יושבת חבורת צעירים ושרה. יחד".

"זה קורה מדי חמישי בלילה, רובם לא מכירים זה את זה, הם פשוט באים, מנגנים ושרים ואם יש לך כלי נגינה ואומץ לשיר אתה מוזמן להצטרף, אז הצטרפתי. והיה מרגש. איכות הוידאו מבאסת לצערי, אבל אולי משהו מהערב הקסום הזה שעברתי יצליח להגיע אליכם".

הוא חתם את הפוסט הנרגש במילים: "זו ישראל היפה, זו היהדות היפה, המחבקת, המקבלת, הקדושה. תודה לך ירושלים".

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר